Black Week/ Black Friday - tilbudstråd

LilleElefant

Forelsket i forumet
Skuddårsspirene 2024
Kanskje aktuelt med en slik tråd? Vil tro det er flere av oss som kommer over gode tilbud, og for mange av butikkene er Black Week allerede i gang, uten at jeg helt skjønner hvorfor. :wacky:
Håper vi kan hjelpe hverandre med å spare noen kroner her! :D
 
Jaa! Jeg har en liste med ring som skal handles nytt, og har ventet til black friday for å kunne gjøre noen kupp :)

…og enig…det at de tjuvstarter black week nå, og i det hele tatt kjører black week? Black Friday er bare fredag i USA, that’s it. Men så har de kanskje mer crazy tilbud også?
 
Noen som vet om det blir gode tilbud på vogner? Og bilstolbase?

Er redd for å gå glipp av noen gode tilbud, men syns det hele er litt forvirrende når noen butikker starter black week tidlig, mens andre venter til opp mot black friday
 
Bilstolen + basen jeg skal ha koster nå 4299kr på Babycare :) fikk e-post i går. Det er Cybex Cloud Z2 plus med Z2 base.
 
Noen som vet om det blir gode tilbud på vogner? Og bilstolbase?

Er redd for å gå glipp av noen gode tilbud, men syns det hele er litt forvirrende når noen butikker starter black week tidlig, mens andre venter til opp mot black friday
Jeg har satt på prisvarsel på de ulike vogner og bilstoler jeg har sett meg ut som aktuelle. Da får en jo e-post når prisen eventuelt settes ned. Synes det er mye enklere enn å måtte sjekke alle de ulike sidene for pris så det kan jo gjerne være en ide?
 
Lurt å sjekke historikk på prisjakt eller lignende før man hopper på et «godt tilbud», mange butikker har satt opp prisene i høst for å ha «tilbud» nå.
Jepp. Sjekket Mimmis.no sine «tilbudspriser» mot prisene jeg kjøpte mye forskjellig som vognposer ol. for og alt unntatt brystpumpe er nå dyrere enn det var i aug/sept/okt. Nesten litt komisk, men sant
 
Lurt å sjekke historikk på prisjakt eller lignende før man hopper på et «godt tilbud», mange butikker har satt opp prisene i høst for å ha «tilbud» nå.
Sjekker alltid jevnlig på de tingene jeg ønsker meg sånn at jeg er veldig forberedt på om Black friday/ week tilbudene er «ekte». Bilstolen + basen er det rimeligste jeg har sett siden juli i alle fall (fulgte ikke med før det).
 
Ser at Rudo.no kjører litt tilbud nå :) vi kjøpte vogn derfra å super fornøyd med servicen vi fikk der kan varmt anbefales
 
Ikke Black friday tilbud, men for de av dere som holder til i Lillestrømområdet:

Barnevognhuset på Strømmen skal legge ned (de holder også til i Oslo) og selger alt i butikk til -20 %. Utsalget starter 16. nov og varer til og med 30. nov.
 
Bilstolen + basen jeg skal ha koster nå 4299kr på Babycare :) fikk e-post i går. Det er Cybex Cloud Z2 plus med Z2 base.
Den er nå til 4799, så nå angrer jeg på at jeg ikke bestilte :rolleyes: Black friday er jo ikke før neste fredag egentlig. Skulle ønske de heller kjørte ordentlige tilbud den dagen istedenfor å ha dårlige tilbud i en hel mnd.
 
Den er nå til 4799, så nå angrer jeg på at jeg ikke bestilte :rolleyes: Black friday er jo ikke før neste fredag egentlig. Skulle ønske de heller kjørte ordentlige tilbud den dagen istedenfor å ha dårlige tilbud i en hel mnd.
Satser på at barnas hus kommer med sinte fine bf tilbud om ei uke :cheers :Heartred skal også kjøpe den bilstolen
 
Den er nå til 4799, så nå angrer jeg på at jeg ikke bestilte :rolleyes: Black friday er jo ikke før neste fredag egentlig. Skulle ønske de heller kjørte ordentlige tilbud den dagen istedenfor å ha dårlige tilbud i en hel mnd.
Den er utsolgt nå. Z2 har kostet 4799kr en stund. Det var Z2 plus som var på tilbud. Er bare 500kr forskjell da ❤️

Ellers helt enig i at det er dårlige tilbud nå. Sjekker man prisjakt og går 1 år tilbake i tid ser man virkelig at dagens salg er egentlig normalpris fra få måneder tilbake.

Vi har satt en del ting på ønskelista som ikke haster før fødsel som vi heller sjekker januarsalget for. Vet jo aldri om lille kommer i januar, men bilstol/vognpose kan kjøpes i siste liten f.eks.
 
Back
Topp