Black Week/ Black Friday - tilbudstråd

Uppababy vogn og bilstol
Salg på Mimmis, på Uppababy. Vi har denne vogna (bare eldre modell) allerede, siden vi har en gutt fra før. For de som skal kjøpe ny vogn kan jeg varmt anbefale Uppababy Vista, med tilhørende bilstol -genialt å bare kunne klikke på bilstolen på vogna hvis en skal en rask tur inn på butikk, feks. Vi har vært veldig fornøyde med Uppababy :) Veldig fornøyd med Mimmis også, de er gode på kundeservice :)
 
Si ifra vis dere ser bra salg på dette :)

Najell babynest!
Si ifra vis noen ser et bedre salg på Najell babynest. Ser det er 20 % rabatt nå så lurer på om jeg skal kjøpe eller ha is i magen og vente til neste uke.

Dema v21 babycam.

Stokke tripp trapp stol (kun stolen, har tilbehøret) i farge storm grey.

Bugaboo stå/sittebrett.

Babygrind som kan heves.
 
Si ifra vis dere ser bra salg på dette :)

Najell babynest!
Si ifra vis noen ser et bedre salg på Najell babynest. Ser det er 20 % rabatt nå så lurer på om jeg skal kjøpe eller ha is i magen og vente til neste uke.

Dema v21 babycam.

Stokke tripp trapp stol (kun stolen, har tilbehøret) i farge storm grey.

Bugaboo stå/sittebrett.

Babygrind som kan heves.
Barnashus og babycare har i hvertfall tilbud på Stokke Tripp trapp i svart og whitewash nå til 1899
 
Den er utsolgt nå. Z2 har kostet 4799kr en stund. Det var Z2 plus som var på tilbud. Er bare 500kr forskjell da ❤️

Ellers helt enig i at det er dårlige tilbud nå. Sjekker man prisjakt og går 1 år tilbake i tid ser man virkelig at dagens salg er egentlig normalpris fra få måneder tilbake.

Vi har satt en del ting på ønskelista som ikke haster før fødsel som vi heller sjekker januarsalget for. Vet jo aldri om lille kommer i januar, men bilstol/vognpose kan kjøpes i siste liten f.eks.
Det er sant! Mulig det blir bedre priser om man faktisk kan vente. Jeg har ikke termin før 2. April, jeg bare sniker litt på tilbudstråden deres :D
 
Si ifra vis dere ser bra salg på dette :)

Najell babynest!
Si ifra vis noen ser et bedre salg på Najell babynest. Ser det er 20 % rabatt nå så lurer på om jeg skal kjøpe eller ha is i magen og vente til neste uke.

Dema v21 babycam.

Stokke tripp trapp stol (kun stolen, har tilbehøret) i farge storm grey.

Bugaboo stå/sittebrett.

Babygrind som kan heves.
Om du holder til nærme Strømmen så hadde barnevognhuset en i storm grey. Hele butikken er på -20 % siden de legger ned :)
 

Vedlegg

  • IMG_1709.jpeg
    IMG_1709.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 35
Vi bur relativt øde til og må reise/bestille med lengre leveringstid så vi valgte handle hos Barnas Hus i går. Brukte både medlemstilbud Bw på vogn, 10% medlemstilbud for nye medlemmer og prismatch ☺️ sparte godt over 8.000,-
 
Cybex Priam er nå også på salg hos Babycare hvis noen ventet på den :happy:
 
Både Rudo og Barnas hus har Emmaljunga Sento max pakke til 10 796,- nå (vanligvis 13 495,-).

Kjøpte fra Rudo da de har alle farger tilgjengelig
 
Easygrow nature er fortsatt på tilbud hos diverse forhandlere (kjøpte fra OhDearBaby da de hadde gråfargen vi ville ha)! Koster ca samme som i juli, så ikke kjempetilbud akkurat. Men hvis man først trenger kan det være lurt å kjøpe før den sikkert går opp igjen i pris på mandag :happy:
 
Hvis noen (som meg) ikke fikk benyttet seg så godt av «Black week» vil jeg minne om at det kommer også romjulssalg og januarsalg. Sistnevnte kan jo bli litt tett på, men de pleier å ha bedre tilbud :laughing002
 
Hvis noen (som meg) ikke fikk benyttet seg så godt av «Black week» vil jeg minne om at det kommer også romjulssalg og januarsalg. Sistnevnte kan jo bli litt tett på, men de pleier å ha bedre tilbud :laughing002
Personlig syns jeg ikke det var mange bra tilbud dessverre. Så blir nok januarsalg her og ☺️
 
Si ifra vis dere ser bra salg på dette :)

Najell babynest!
Si ifra vis noen ser et bedre salg på Najell babynest. Ser det er 20 % rabatt nå så lurer på om jeg skal kjøpe eller ha is i magen og vente til neste uke.

Dema v21 babycam.

Stokke tripp trapp stol (kun stolen, har tilbehøret) i farge storm grey.

Bugaboo stå/sittebrett.

Babygrind som kan heves.

Vet ikke om noe tilbud men vil hvertfall understreke hvor god babycall Dema er! Bruker den til nåværende minsten og er såååå fornøyd :-D
 
Back
Topp