Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har satt på prisvarsel på de ulike vogner og bilstoler jeg har sett meg ut som aktuelle. Da får en jo e-post når prisen eventuelt settes ned. Synes det er mye enklere enn å måtte sjekke alle de ulike sidene for pris så det kan jo gjerne være en ide?Noen som vet om det blir gode tilbud på vogner? Og bilstolbase?
Er redd for å gå glipp av noen gode tilbud, men syns det hele er litt forvirrende når noen butikker starter black week tidlig, mens andre venter til opp mot black friday
Jepp. Sjekket Mimmis.no sine «tilbudspriser» mot prisene jeg kjøpte mye forskjellig som vognposer ol. for og alt unntatt brystpumpe er nå dyrere enn det var i aug/sept/okt. Nesten litt komisk, men santLurt å sjekke historikk på prisjakt eller lignende før man hopper på et «godt tilbud», mange butikker har satt opp prisene i høst for å ha «tilbud» nå.
Sjekker alltid jevnlig på de tingene jeg ønsker meg sånn at jeg er veldig forberedt på om Black friday/ week tilbudene er «ekte». Bilstolen + basen er det rimeligste jeg har sett siden juli i alle fall (fulgte ikke med før det).Lurt å sjekke historikk på prisjakt eller lignende før man hopper på et «godt tilbud», mange butikker har satt opp prisene i høst for å ha «tilbud» nå.
Kjøpte bugaboo fox 5 og maxi cosi pebble 360 pro med base fra dem i dag!-15 % på Bugaboo Donkey 5.
Bugaboo Fox 5
Oppdag Bugaboo Fox 5 Renew barnevogner, tilbehør og reservedeler. Fri frakt fra 999 kr - 45 dagars angrerett - Betal med Klarna.www.kjopbarnevogn.no
Den er nå til 4799, så nå angrer jeg på at jeg ikke bestilteBilstolen + basen jeg skal ha koster nå 4299kr på Babycarefikk e-post i går. Det er Cybex Cloud Z2 plus med Z2 base.
Satser på at barnas hus kommer med sinte fine bf tilbud om ei ukeDen er nå til 4799, så nå angrer jeg på at jeg ikke bestilteBlack friday er jo ikke før neste fredag egentlig. Skulle ønske de heller kjørte ordentlige tilbud den dagen istedenfor å ha dårlige tilbud i en hel mnd.
skal også kjøpe den bilstolenMannen var nettopp innom vår lokale barnashus for og kjøpe vogn, og de sa de anbefalte og vente med bilstol etc hvis det ikke var tilbud nå pga de kommer med nye tilbud på mandag, onsdag og utover neste ukeSatser på at barnas hus kommer med sinte fine bf tilbud om ei uke![]()
skal også kjøpe den bilstolen
Den er utsolgt nå. Z2 har kostet 4799kr en stund. Det var Z2 plus som var på tilbud. Er bare 500kr forskjell daDen er nå til 4799, så nå angrer jeg på at jeg ikke bestilteBlack friday er jo ikke før neste fredag egentlig. Skulle ønske de heller kjørte ordentlige tilbud den dagen istedenfor å ha dårlige tilbud i en hel mnd.
Ja ikke sant, så bra!Mannen var nettopp innom vår lokale barnashus for og kjøpe vogn, og de sa de anbefalte og vente med bilstol etc hvis det ikke var tilbud nå pga de kommer med nye tilbud på mandag, onsdag og utover neste uke![]()