Blør :(

Fredag kveld var papiret litt rosa. Lørdag litt mer brun ✌️...Aldri noe mye, bare bittelitt, men tenkte selvsagt at alt var over..var da 9+2. Har tidligere blødd og da var det en missed abortion. Snakket med legevakt og de sa det var lite de kunne gjøre..ikke sikkert de kom til p ta ultralyd heller. Så jeg bestemte meg for å ta i bruk angelsound doppleren min, selv om de anbefaler å vente til uke 12. Etter 30 min hørte jeg et hjerte ❤️! Så har dete blødninger, ta det rolig , IKKE løft tunge ting og ta kontakt med fastlegen deres ❤️

Ja legevakta vet jeg har rutine på å ikke ta inn gravide før uke 12 om det er kun blødning uten smerter, så dit er det ikke poeng i å ringe ;) Ventet til mandag og snakket med fastlege. Veldig glad jeg fikk henvisning til UL.

Hehe, har faktisk vært inne på tanken om dagstur til Oslo bare for å få tatt TUL :P Har vært så engstelig til nå :P Her jeg bor er det ikke utstyr verken hos fastlegen eller på legevakten, man må evt henvises til sykehuset.
Det er det heller ikke her såvidt jeg vet, kun på sykehus og private klinikker. Så er nok ingen vits i en Oslo-tur :-/

Det er det heller ikke her såvidt jeg vet, kun på sykehus og private klinikker. Så er nok ingen vits i en Oslo-tur :-/

Nei var ikke tenkt med på legevakten i oslo, men så for meg at det var mange private klinikker i oslo og dermed lettere å bestille en privat TUL Her jeg bor er det så og si ikke mulig :( men nå trengs det ikke ;)

Back
Topp