Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så braNå er jeg letta, fikk time til ultralyd i ettermiddag![]()
Jeg ville tatt han med. Koselig å se begge to om alt går bra, og veldig bra med støtte om det ikke gjør det.Er det normalt at mannen er med på en sånn type time?
Er det normalt at mannen er med på en sånn type time?
Jeg ville tatt han med ❤Er det normalt at mannen er med på en sånn type time?
Så bra! Er så fælt å gå i uvisshet!Nå er jeg letta, fikk time til ultralyd i ettermiddag![]()
Er det normalt at mannen er med på en sånn type time?
Lykke til! Krysser fingrene for at alt er braTa med deg mannen. Jeg har hatt med min på alle ultralyder
![]()
Når har du time?Skulle gjerne hatt han med, men han er skikkelig skeptisk til såntSå han får velge selv, og har vel ikke helt bestemt seg enda... Han måtte først vite om det er vanlig, og det ser det ut som det er
![]()
Skulle gjerne hatt han med, men han er skikkelig skeptisk til såntSå han får velge selv, og har vel ikke helt bestemt seg enda... Han måtte først vite om det er vanlig, og det ser det ut som det er
![]()
Hadde tenkt at det var veldig greit å ha han med, ihvertfall på en slik time der man skal sjekke om alt er i orden. Men selvfølgelig helt individuelt hva de mennene våre ønsker og ikkeSkulle gjerne hatt han med, men han er skikkelig skeptisk til såntSå han får velge selv, og har vel ikke helt bestemt seg enda... Han måtte først vite om det er vanlig, og det ser det ut som det er
![]()