Blør :(

Nå er jeg letta, fikk time til ultralyd i ettermiddag :)

Åh så bra!! Lykke til!

Er det normalt at mannen er med på en sånn type time?

Er det normalt at mannen er med på en sånn type time?

Lykke til i dag. Håper det går bra.
Min mann er med på alle ultralyder, spesielt hvis vi er redde for dårlige nyheter. Synes det har vært godt for begge to.
Har aldri vært et spørsmål om noe annet. :)

Lykke til! Krysser fingrene for at alt er bra ❤️ Ta med deg mannen. Jeg har hatt med min på alle ultralyder :)

Lykke til! Krysser fingrene for at alt er bra ❤️ Ta med deg mannen. Jeg har hatt med min på alle ultralyder :)

Skulle gjerne hatt han med, men han er skikkelig skeptisk til sånt :P Så han får velge selv, og har vel ikke helt bestemt seg enda... Han måtte først vite om det er vanlig, og det ser det ut som det er ;)

Skulle gjerne hatt han med, men han er skikkelig skeptisk til sånt :p Så han får velge selv, og har vel ikke helt bestemt seg enda... Han måtte først vite om det er vanlig, og det ser det ut som det er ;)

Heldigvis for han, så slipper han unna alle undersøkelser. Skjønner det er godt å ha en hånd å holde i i dag. Håper du får gode svar.

Skulle gjerne hatt han med, men han er skikkelig skeptisk til sånt :P Så han får velge selv, og har vel ikke helt bestemt seg enda... Han måtte først vite om det er vanlig, og det ser det ut som det er ;)
Hadde tenkt at det var veldig greit å ha han med, ihvertfall på en slik time der man skal sjekke om alt er i orden. Men selvfølgelig helt individuelt hva de mennene våre ønsker og ikke :)

Håper alt er bra! Krysser alt jeg har!

Back
Topp