Blør :(

Hvordan gikk d?

Da var jeg hjemme. Mannen ble ikke med når han skjønte at det var snakk om innvendig ultralyd, han venter til det blir utvendig :P Legen var veldig hyggelig og SÅ betryggende. Fikk se et foster på 16 mm med bankende hjerte, navlestreng og alt var perfekt :D Han sa jeg kunne bare slappe helt av, dette kommer til å gå bra framover :D Uke 8+0 stemte også :) Hva blødningen kom av skjønte han ikke, og det var ingen blødningsrester eller noe å se som kunne ført til blødning eller som skal kunne gi blødning framover :) Så etter å ha vært engstelig siden jeg fikk positiv test slapper jeg endelig av og føler meg trygg på at det er et levende vesen inni der ;)

Så herlig å høre!! :D ❤️

Da var jeg hjemme. Mannen ble ikke med når han skjønte at det var snakk om innvendig ultralyd, han venter til det blir utvendig :P Legen var veldig hyggelig og SÅ betryggende. Fikk se et foster på 16 mm med bankende hjerte, navlestreng og alt var perfekt :D Han sa jeg kunne bare slappe helt av, dette kommer til å gå bra framover :D Uke 8+0 stemte også :) Hva blødningen kom av skjønte han ikke, og det var ingen blødningsrester eller noe å se som kunne ført til blødning eller som skal kunne gi blødning framover :) Så etter å ha vært engstelig siden jeg fikk positiv test slapper jeg endelig av og føler meg trygg på at det er et levende vesen inni der ;)
Så bra:) gratulerer:)

Ja ble veldig lettet :) Takk for alle lykkeønskninger! :D

Så bra...gleder meg til jeg skal på ul i uke 12...torsdag er jeg i uke 10...tiden snegler seg fram

Så bra...gleder meg til jeg skal på ul i uke 12...torsdag er jeg i uke 10...tiden snegler seg fram

Spennende :) Jeg føler på meg at tiden fram til uke 12 kommer til å gå fortere nå som jeg ikke er så bekymret ihvertfall :)

gratulerer, er så herlig å høre sånne solskinnshistorier :D

Fredag kveld var papiret litt rosa. Lørdag litt mer brun ✌️...Aldri noe mye, bare bittelitt, men tenkte selvsagt at alt var over..var da 9+2. Har tidligere blødd og da var det en missed abortion. Snakket med legevakt og de sa det var lite de kunne gjøre..ikke sikkert de kom til p ta ultralyd heller. Så jeg bestemte meg for å ta i bruk angelsound doppleren min, selv om de anbefaler å vente til uke 12. Etter 30 min hørte jeg et hjerte ❤️! Så har dete blødninger, ta det rolig , IKKE løft tunge ting og ta kontakt med fastlegen deres ❤️

Back
Topp