Blør :(

Felina

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
Septemberbarna 2019
Oktoberlykke 2019
Augustlykke 2022 ❤️
Begynte plutselig å blø idag uke 7+6, akkurat som om jeg skulle fått mensen, samme mengde og farge som første mens-dag... Uff nå er jeg kjempelei og redd for at det er SA på gang :( Ingen smerter eller klumper som har kommet ut da heldigvis. Leser jo at mange har blødninger uten at det er farlig, får bare krysse fingrene og vente og se... Bare frykter at det øker på i natt og våkner i morgen til at det helt sikkert er SA... Ikke gøy :(

Begynte plutselig å blø idag uke 7+6, akkurat som om jeg skulle fått mensen, samme mengde og farge som første mens-dag... Uff nå er jeg kjempelei og redd for at det er SA på gang :( Ingen smerter eller klumper som har kommet ut da heldigvis. Leser jo at mange har blødninger uten at det er farlig, får bare krysse fingrene og vente og se... Bare frykter at det øker på i natt og våkner i morgen til at det helt sikkert er SA... Ikke gøy :(

Neiii så skummelt!
Jeg ville ringt legen i mårra og krevd å komme på ul!

Neiii så skummelt!
Jeg ville ringt legen i mårra og krevd å komme på ul!

Har sendt melding og bedt om sykmelding og UL, så regner med legen tar kontakt i morgen. Privat TUL er umulig å få tak i her før om flere uker, så håper virkelig jeg får en henvisning nå :(

Vet også at folk har fått ul dersom de har dratt på legevakt i større byer hvor sånt utstyr er mer vanlig på legekontorene.
Lykke til :Heartblue

Vet også at folk har fått ul dersom de har dratt på legevakt i større byer hvor sånt utstyr er mer vanlig på legekontorene.
Lykke til :Heartblue

Hehe, har faktisk vært inne på tanken om dagstur til Oslo bare for å få tatt TUL :P Har vært så engstelig til nå :P Her jeg bor er det ikke utstyr verken hos fastlegen eller på legevakten, man må evt henvises til sykehuset.

Huff krysser virkelig fingrene for deg, ikke godt å oppleve sånt. Skjønner godt du blir kjempe nervøs!

Krysser fingrene for at det eventuelt er en festningsblødning eller noe ❤️

Krysser fingrene for at det eventuelt er en festningsblødning eller noe ❤️

Festeblødning, er ikke det sånt man har når egget fester seg ca i uke 3? Jeg hadde det jeg trodde var festeblødning ikke mange dagene etter EL :)

Uff, så ekkel opplevelse. Krysser fingrene for at det bare er en uskyldig blødning, og at alt står bra til med spiren ❤️ Lykke til i morgen!

Festeblødning, er ikke det sånt man har når egget fester seg ca i uke 3? Jeg hadde det jeg trodde var festeblødning ikke mange dagene etter EL :)
Har ikke peiling for å være ærlig ;) men håpet det er en uskyldig blødning :)

Så bra du er sluttet å blø!!:) skal du til legen idag?

Håper det bare var en uskyldig blødning og at alt er i skjønneste orden:)

Så bra du har slutta å blø!! Krysser fingrene for deg! Kom deg til legen for å måle hcg eller på ul!:)

Hvordan går d?:)

Back
Topp