Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det går ganske bra foreløbigHvordan går det?
Ja, det er vel flere grunner til at en kan blø og det er heldigvis ikke så uvanlig og mange ganger ufarligDersom morkaka ligger over åpninga til livmorhalsen er det ikke uvanlig at man opplever blod og "klumper". Det sa legen til meg.
Dersom morkaka ligger over åpninga til livmorhalsen er det ikke uvanlig at man opplever blod og "klumper". Det sa legen til meg.
Blir hoven der når man er gravidJa har hørt om det dere, så nu når du også bekrefta det så blir æ my mindre reddÆ kjenn at æ e hoven osv oppi der, ja æ har kjent mæsjøl oppi der xD
Det ligg noe der kanskje ikke akurat hoven, mene du skjønne sikert ka æ mein hehe
Æ venta bare spent på HCG resultatet nuÅ ultra den 13 november
Blir hoven der når man er gravid
Nå har jeg også lyst på ul bare for å se at alt er som det skal, men det er vel ikke så mye vits i og med at det var minimalt med blod og at det har stoppet... Så får vel bare vente
Lykke til på ul!![]()
Blir hoven der når man er gravid
Nå har jeg også lyst på ul bare for å se at alt er som det skal, men det er vel ikke så mye vits i og med at det var minimalt med blod og at det har stoppet... Så får vel bare vente
Lykke til på ul!![]()
Jeg har litt lyst på tidlig ul, men tror egentlig ikke jeg får det i og med at det var så lite blod og ikke så sterke smerter. Jeg får jo ikke snakke med legen, men med sekretæren...Min veldig praktiske, men menneskelige, lege at medisinsk sett er det ikke hensikt å ta innvendig UL, men med tanke på den mentale helsa er det likevel noe han ville gi meg.
Jeg har litt lyst på tidlig ul, men tror egentlig ikke jeg får det i og med at det var så lite blod og ikke så sterke smerter. Jeg får jo ikke snakke med legen, men med sekretæren...
Hmm, kan du ikke legge på litt? Du kan si du er redd det er en MA feks. Jeg begynte å gråte (ikke med vilje) i telefonen så fikk komme til legen. Vêr ikke om det var utløsende. Var ikke i stand til å gå på jobb så måtte få vurdert sykemelding.
Har sikkert kunne lagt på litt, og det er stor sjanse for at jeg hadde kommet til å gråte i telefonenHmm, kan du ikke legge på litt? Du kan si du er redd det er en MA feks. Jeg begynte å gråte (ikke med vilje) i telefonen så fikk komme til legen. Vêr ikke om det var utløsende. Var ikke i stand til å gå på jobb så måtte få vurdert sykemelding.
TakkStakkars!! Prøv å ikke uroe deg, håper spira klorer seg fast . Sender mange gode vibber
Har sikkert kunne lagt på litt, og det er stor sjanse for at jeg hadde kommet til å gråte i telefonenMen det var så lite det var snakk om så jeg er ikke så urolig lengre
Bra jeg har ferie denne uka. Hvis ikke hadde jeg nok ringt legen og fått vurdert sykemelding jeg også, hvertfall hvis rådet er å holde seg mest mulig i ro når en blør...
Fikk du sykmelding?