Blør

FrøkenJ

Forelsket i forumet
Uff, da var det min tur med bekymringer! Fant ut nettopp at det var blod på toalettpapiret da jeg var på toalettet i sta. Etterpå begynte jeg å kjenne litt murring/menssmerter. Det er heldigvis ikke mye av noen av delene, men blir jo bekymret lell!

*krysser fingrene* :smiley-angelic001

Takk for det :)
Håper det ikke er noe, men jeg liker ikke kombinasjonen av blod og smerter samtidig!

Sterke smerter? Anbefaler å sjekke med lege uansett, sjeleroa er viktig så du ikke stresser deg opp :-)

Sterke smerter? Anbefaler å sjekke med lege uansett, sjeleroa er viktig så du ikke stresser deg opp :)
Nei, smertene er ikke så sterke heldigvis. Men føler det er litt for tilfeldig at begge deler skulle komme samtidig :(
Jeg skal se litt hvordan det arter seg utover dagen og natta før jeg avgjør om jeg skal ringe legen. Vil ikke være den som løper til legen bare for en liten dråpe på papiret... Eller?

Du føler selv når du blir bekymret nok og hva som betrygger deg, du er ekspert på din egen kropp :-) men murringer og stikkinger i mage og korsryggen er iallefall veldog vanlig :-)

Om det er bare spotting (små mengder brunt eller lyserosa), så er det stort sett ufarlig. Men er det friskt rødt blod, hadde jeg gjerne dratt til legen for å finne årsaken litt raskere. Husk at litt menssmerter, stikkinger og forbigående magesmerter er vanlig. Men får du konstante, sterke kramper, så dra til lege.

Jeg spottet flere ganger mellom uke 8 og 14 med førstemann, de fant aldri årsaken,

Håper det går fint for deg!

Om det er bare spotting (små mengder brunt eller lyserosa), så er det stort sett ufarlig. Men er det friskt rødt blod, hadde jeg gjerne dratt til legen for å finne årsaken litt raskere. Husk at litt menssmerter, stikkinger og forbigående magesmerter er vanlig. Men får du konstante, sterke kramper, så dra til lege.

Jeg spottet flere ganger mellom uke 8 og 14 med førstemann, de fant aldri årsaken,

Håper det går fint for deg!
Takk for gode råd! :)
Det er bare bittelitt rødt blod, så det er ikke akkurat en blødning som "skyller ut" noe, men vet jo ikke hva som skjer videre. Har ikke hatt noe særlig menssmerter tidligere i svangerskapet, men jeg trøster meg med at det er veldig lite av begge deler og satser på at det går bra

Sorry for TMI her, men kan det være den flekken blod kommer fra noe annet? Vil ikke gå i detaljer, håper du skjønner :)

Sorry for TMI her, men kan det være den flekken blod kommer fra noe annet? Vil ikke gå i detaljer, håper du skjønner :)
Skjønner hva du mener, men nei... Blodet kom fra rette plassen, og jeg sjekka to ganger.. Ble litt blod begge gangene.

Huff, får håpe det er normal blødning som alle snakker om..

Jeg blør stadig fra livmora, og har nesten alltid litt smerter i den forbindelse...

Jeg blør stadig fra livmora, og har nesten alltid litt smerter i den forbindelse...
Godt å høre at det er fler som opplever det samme som meg og at deres lille spire har det bra :) (Misforstå meg rett, det er selvfølgelig ikke kjekt å høre at du blør, men at lillegull har det bra)

Æ blør også, har vært og tad HCG idag så får æ resultatet imorra å evt ny prøve på fredagen om han syns denne e høy nok :) E ca 1 av 3 kvinnfolk som blør under første trimester har æ fått me mæ, så e meir normalt en man sku tru =) Sikert ikke farlig, man blir jo veldig følsom oppi der, *kremt* du skjønne ka æ mein hehe ;)

Æ blør også, har vært og tad HCG idag så får æ resultatet imorra å evt ny prøve på fredagen om han syns denne e høy nok :) E ca 1 av 3 kvinnfolk som blør under første trimester har æ fått me mæ, så e meir normalt en man sku tru =) Sikert ikke farlig, man blir jo veldig følsom oppi der, *kremt* du skjønne ka æ mein hehe ;)
Skjønner hva du mener ja ;) Hadde ikke vært så bekymret hadde det ikke vært for de murringene som oppsto rett etterpå.. Men det er heldigvis så mye :)
Satser på at spirene våre har det helt fint :)

Godt å høre at det er fler som opplever det samme som meg og at deres lille spire har det bra :) (Misforstå meg rett, det er selvfølgelig ikke kjekt å høre at du blør, men at lillegull har det bra)
Det skjønner jeg :-) håper blødningene stopper og at alt står bra til med spira.

Back
Topp