Blør...

Siljbj

Glad i forumet
Aprilbarna`15
I dag skjedde det som sikkert alle frykter. Jeg satt på jobb og ante fred og ingen fare, før det plutselig stakk til flere ganger i livmoren. Det varte kanskje i 10 sek, så gav det seg. Rett etterpå kjente jeg at det rant noe. Jeg hastet inn på do og tørket meg, og som jeg fryktet var det rødt. Nå ligger jeg rett ut på sofaen etter en gråtende biltur hjem fra jobb, livredd for hva som skjer videre. Jeg prøver å trøste meg med at smertene ikke har kommet tilbake og at mengden blod var minimal og veldig utvannet, men er forferdelig redd for at dette er starten på slutten...

6. April 2013
7. April 2015

Huff,ikke bra. Håper virkelig d ikke er noe alvorlig siden d bare var en liten blødning. Du får ringe til legen for en undersøkelse,så får du i hvertfall vite hvordan d ligger an. Synes synd i deg nå . Men krysser fingrene og håper d går bra me den lille :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Uff.. ikke noe moro.
Håper det var en ufarlig blødning! kanskje du skal kontakte legen så slipper du å lure.
Lykke til!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Krysser fingrene for at det er en uskyldig blødning.

Takk :-)Tror jeg må vente til over helgen. Nå er det bare legevakt og der tror jeg nok ikke jeg får noe hjelp :-( Håper på at det ikke kommer mer og at jeg får ordnet meg gyn time over helgen.

6. April 2013
7. April 2015

Uff,nei det er virkelig ikke moro. Bra det bare var en liten blødning så kan man håpe det har stoppet opp! Men er som de andre sier sikkert greit å kontakte lege,dumt å gå rundt og engste seg.

Uff:( det er ikke moro, men krysser for at det gir seg og alt er bra! :)3
Takk. Håper det jeg også. Så lenge blødningene ikke øker og smertene holder seg unna så er det fortsatt et lite håp.

6. April 2013
7. April 2015

Huff.. Det er kjempe kjedelig når sånn skjer, spesielt på en fredag når legen stenger tidlig.

Jeg tenker at det er enormt mye som skjer neddi der nå, muskler dyttes vekk, navelstreng dannes osv. Så for meg som har mista før hørtes det der bare ut som en liten 'arbeidsskade' :).

Håper virkelig at jeg har rett å at du får en blødningsfri helg.

Sent from my iPad using BV Forum

Håper alt går bra og at det er en ufarlig blødning du har hatt. Man hører jo om de som blr nesten hele svangerskapet og fortsatt får en frisk og fin baby! Hvis du begynner å blø igjen hadde jeg ringt legevakta, jeg fikk hjelp der og fikk komme videre til gyn. Lykke til ❤❤

❤ alle gode ting er tre ❤

Håpe det hær kan berolige dæ litt:)
Blødning under svangerskap e faktisk veldig vanlig. Det e når blodet e friskt og mye, at du kan engste dæ:)

Prøv å slapp av så godt du kan, så kan du prøve å få dæ en undersøkelse over helga:)

Ofte e det blodkar rundt livmora som sprekk, og av og til kan det gjøre litt ondt, sia livmora også strekk sæ:)

Ska krysse fingran i tilfelle, men æ har trua på at det går bra:)

Tusen takk for beroligende ord jenter! Vet ikke hva jeg skulle gjort uten dere!

6. April 2013
7. April 2015

I dag skjedde det som sikkert alle frykter. Jeg satt på jobb og ante fred og ingen fare, før det plutselig stakk til flere ganger i livmoren. Det varte kanskje i 10 sek, så gav det seg. Rett etterpå kjente jeg at det rant noe. Jeg hastet inn på do og tørket meg, og som jeg fryktet var det rødt. Nå ligger jeg rett ut på sofaen etter en gråtende biltur hjem fra jobb, livredd for hva som skjer videre. Jeg prøver å trøste meg med at smertene ikke har kommet tilbake og at mengden blod var minimal og veldig utvannet, men er forferdelig redd for at dette er starten på slutten...

6. April 2013
7. April 2015
Da har dessverre vi opplevd det samme forferdelige i dag ser det ut til :( Rundt 07.30 i dag tidlig rett etter at jeg hadde kledd på sønnen min klar til bhg føler jeg meg ganske så "våt" mellom bena, går på do får å sjekke dette å der er det litt friskt blod.. Foreløpig ble det med dette blodet, kom bare litt brun aktig utflod etterpå som akkurat har stoppet nå.

Jeg visste at fastlegen min var på ferie, så jeg ringte gyn for å spørre om råd. Sa jeg var 4-5 uker på vei å da mente hun at ul hadde ingen hensikt så tidlig da hun ikke hadde fått gitt meg noe fornuftig svar uansett.. Hun sa jeg måtte ta en blodprøve for å måle stigningen i hcg, en i dag å en på mandag.. Er visst ikke bra om den synker, den skal ligge på et viss nivå ettersom hvor langt man har kommet, finnes masse slike tabeller på nett :) Så blir veldig spennende å få svar på dette. Kjedelig at slike ting skal skje nå når det er helg altså :( Forferdelig at det i det hele tatt skjer.. Uvant dette her da mitt forrige svangerskap gikk etter boka i graviditeten + fødsel. Håper virkelig det bare er en uskyldig liten blødning for oss begge, krysser fingrene for det :) *Ops, dette ble langt gitt*

Da har dessverre vi opplevd det samme forferdelige i dag ser det ut til :( Rundt 07.30 i dag tidlig rett etter at jeg hadde kledd på sønnen min klar til bhg føler jeg meg ganske så "våt" mellom bena, går på do får å sjekke dette å der er det litt friskt blod.. Foreløpig ble det med dette blodet, kom bare litt brun aktig utflod etterpå som akkurat har stoppet nå.

Jeg visste at fastlegen min var på ferie, så jeg ringte gyn for å spørre om råd. Sa jeg var 4-5 uker på vei å da mente hun at ul hadde ingen hensikt så tidlig da hun ikke hadde fått gitt meg noe fornuftig svar uansett.. Hun sa jeg måtte ta en blodprøve for å måle stigningen i hcg, en i dag å en på mandag.. Er visst ikke bra om den synker, den skal ligge på et viss nivå ettersom hvor langt man har kommet, finnes masse slike tabeller på nett :) Så blir veldig spennende å få svar på dette. Kjedelig at slike ting skal skje nå når det er helg altså :( Forferdelig at det i det hele tatt skjer.. Uvant dette her da mitt forrige svangerskap gikk etter boka i graviditeten + fødsel. Håper virkelig det bare er en uskyldig liten blødning for oss begge, krysser fingrene for det :) *Ops, dette ble langt gitt*
Får håpe du får positive svar på prøvene og at det ikke er noe alvorlig ❤❤❤

❤ alle gode ting er tre ❤

Krysser fingerene for dere begge! <3

Huff :( Dette kan ikke være noe god opplevelse nei.
Krysser fingrene for dere begge, og at det bare var en uskyldig liten blødning som kom for at lille spiren rigger seg skikkelig til for å finne plassen sin <3

Aprilbaby❤️

Back
Topp