Blør :(

Håper du ikke har mistet. Var selv 4+5 og begynte å blø i natt. Ingen smerter, men fått vanlig mens. Ringte legen, men de ville ikke sjekke HCG ettersom det var så tidlig. Håper du ikke har mistet. Krysser fingrene for deg
 
Håper du ikke har mistet. Var selv 4+5 og begynte å blø i natt. Ingen smerter, men fått vanlig mens. Ringte legen, men de ville ikke sjekke HCG ettersom det var så tidlig. Håper du ikke har mistet. Krysser fingrene for deg
Off :( legen sa t meg at det var mange som mistet i den uka men skulle følge meg opp sa han så er glad for det :) har to venninner som har blødd sånn som meg nå og ingen av dem mistet. Hvordan går det med deg?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Off :( legen sa t meg at det var mange som mistet i den uka men skulle følge meg opp sa han så er glad for det :) har to venninner som har blødd sånn som meg nå og ingen av dem mistet. Hvordan går det med deg?


Sent from my iPhone using BV Forum
Det går nok bra med deg skal du se.
Jeg blør kjempe masse. Mer enn en vanlig mens. Så jeg har 100% sikkert mistet:(
Men sånn er livet. Gir ikke opp :)
 
Det går nok bra med deg skal du se.
Jeg blør kjempe masse. Mer enn en vanlig mens. Så jeg har 100% sikkert mistet:(
Men sånn er livet. Gir ikke opp :)
Uff, føler m deg!
Godt du holder motet oppe!
Neste gang går d bra!!

Ta vare på deg selv.

Lykke til!
 
Off :( legen sa t meg at det var mange som mistet i den uka men skulle følge meg opp sa han så er glad for det :) har to venninner som har blødd sånn som meg nå og ingen av dem mistet. Hvordan går det med deg?


Sent from my iPhone using BV Forum
Håper d går bra m deg.

J har dårlig erfaring med blødninger, mistet noen ganger nå, men min kusine blødde hele svangerskapet.., og hun får en herlig skatt en av dagene nå. Hold motet oppe, og tenk positivt - du er gravid akkurat nå!

Ta vare på deg selv!
Lykke til!!
 
Vært hos legen nå å hcg var bare på 11 så har mistet :( Så da blir det ikke mars baby på meg. Men lykke til alle sammen og håper det kommer til å gå bra med alle sammen :D <3

Har sluttet å blø, kan jeg rekne det som mensen da og at vi kan begynne å prøve på ny igjen med en gang eller bør vi vente?
 
Vært hos legen nå å hcg var bare på 11 så har mistet :( Så da blir det ikke mars baby på meg. Men lykke til alle sammen og håper det kommer til å gå bra med alle sammen :D <3

Har sluttet å blø, kan jeg rekne det som mensen da og at vi kan begynne å prøve på ny igjen med en gang eller bør vi vente?
Så trist å høre :(
Tror de anbefaler at man får 1-2 mens før man prøver igjen. Jeg mistet i går og har planer om å begynne igjen med en gang.
Klarer ikke å vente
 
Vært hos legen nå å hcg var bare på 11 så har mistet :( Så da blir det ikke mars baby på meg. Men lykke til alle sammen og håper det kommer til å gå bra med alle sammen :D <3

Har sluttet å blø, kan jeg rekne det som mensen da og at vi kan begynne å prøve på ny igjen med en gang eller bør vi vente?


*trøste*


♡02.03.2015♡
 
Ok.. Vi kommer også til å prøve igjen med en gang :p klare heller ikke å vente.. Å legen min sa ingenting om det og jeg glemte å spørre han. Men han hadde vell sagt det om vi burde vente. Han snakket lenge med meg om at vi ikke måtte gi opp og vi var fremdels unge og måtte ikke stresse med det. Så håper det går bedre neste gang :) Lykke til med prøvingen Lisse86 :)
 
Vært hos legen nå å hcg var bare på 11 så har mistet :( Så da blir det ikke mars baby på meg. Men lykke til alle sammen og håper det kommer til å gå bra med alle sammen :D <3

Har sluttet å blø, kan jeg rekne det som mensen da og at vi kan begynne å prøve på ny igjen med en gang eller bør vi vente?


Huff, så trist ♡
Klem

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Vært hos legen nå å hcg var bare på 11 så har mistet :( Så da blir det ikke mars baby på meg. Men lykke til alle sammen og håper det kommer til å gå bra med alle sammen :D <3

Har sluttet å blø, kan jeg rekne det som mensen da og at vi kan begynne å prøve på ny igjen med en gang eller bør vi vente?
Når man mister såpass tidlig og kroppen ordner opp selv, har det ingen hensikt å vente, ifht det fysiske. Vet at noen leger/gyn anbefaler å vente om man føler det tungt psykisk.
Hilsen overlegen på gynekologisk avdeling, Ahus (det han sa til meg da jeg var der inne med ekstreme smerter (SA).
 
Åh, så trist å høre. Håper det går bra med deg!

Krysser fingrene for at ny spire sitter med en gang! :)
 
Vært hos legen nå å hcg var bare på 11 så har mistet :( Så da blir det ikke mars baby på meg. Men lykke til alle sammen og håper det kommer til å gå bra med alle sammen :D <3

Har sluttet å blø, kan jeg rekne det som mensen da og at vi kan begynne å prøve på ny igjen med en gang eller bør vi vente?

Uff d var trist å høre!

Sett i gang med prøvingen om du vil. J har fått d forklart av flere at d ikke er nødvendig å vente. Eneste grunnen er for å lettere vite termin og hvor langt en er på vei. Derom kroppen ikke er klar, blir du heller ikke gravid. D er heller ikke noe større sannsynlighet for å miste igjen dersom du skulle bli gravid med en gang. D er større sannsynlighet for å bli gravid nå for deg og faktisk siden du har litt hcg enda, d øker sjansen for graviditet.
Eneste grunn til å vente er hvis man mentalt ikke er klar enda!!

Så kjør på!!!!
Lykke til!
 
Det går bra med meg :) ja vi kommer til å begynne å prøve med en gang og håper det sitter denne gangen :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp