Blør :(

Dere er gode å ha <3 skal ringe legen igjen i morgen å prøve å få komt inn.. Ja jeg blir gal av å gå å ikke vite :/ også er jeg på jobbnå, tenkte det hjalp at jeg ikke gikk å tenkte så masse på det men gjør det :/ å skal på tidligvakt igjen i morgen :/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Blør mer nå :( akkoratt som mensen nesten :( men ingen smerter..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
huffda... men trenger jo ikke være farlig blødning, værtfall ikke når du ikke har smerter. Hvor langt er du på vei ?
 
Er bare 4+5 uker på vei.. Nei håper slt er bra.. Skal ringe legen igjen i morgen å høre om p få måle hcg :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Enig med hun over, si du ikke er sikker på hvor langt du er på vei! Synst det er helt greit å overdrive og lyve litt når en ikke får hjelp! :)
 
Ikke mist håpet, men jeg hadde en sa i uke 6, lite smerter og lite blod, kun ved tørk og kanskje 1-2ganger i bindet.blødde mer ved neste mens(mistenker det var ny sa) lykke til hos legen, håper d går bra
 
Ringte til legen og fikk komme å måle hcg :) så får krysse alt vi har at vi ikke har mistet:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Krysser fingrene for deg.. <3
 
Har vært å målt hcg og skal tilbake på fredag og måle på nytt :) blir langr dager å vente..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har vært å målt hcg og skal tilbake på fredag og måle på nytt :) blir langr dager å vente..


Sent from my iPhone using BV Forum
Masse lykke til igjen :)
Skjønner at det blir lange dager. Sitter selv å venter spent på tidlig ul i midten av juli for å se at lille spiren lever og har det bra :) føles som drt er sååå lenge til:eek:

♡♡Termin 01.03.2015♡♡
 
Blør mindre nå, men har blødd en del i dag og komt litt koagler :/ håper dagene går fort :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Masse lykke til igjen :)
Skjønner at det blir lange dager. Sitter selv å venter spent på tidlig ul i midten av juli for å se at lille spiren lever og har det bra :) føles som drt er sååå lenge til:eek:

♡♡Termin 01.03.2015♡♡


Håper dagene går fort til du skal på ul og at alt er bra :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp