Blør :(

Veronica24

Betatt av forumet
Da ser du ut som om jeg kanskje mister :( begynte smått å blø litt i går å i dag kommer det litt mer :(

Sent from my iPhone using BV Forum

neei :( håper det bare er spiren som fester seg litt bedre <3

♡♡Termin 01.03.2015♡♡

Ja håper det <3 er jo ikke så langt på vei så er vell ikke vist å ringe legen?

Ingen smerter.. Sorry detaljer nå men det kommer kunn blod når jeg tørker meg kommer ikke noe i bindet så er jo ikke så mye jeg blør ennda hvertfall.

Oi, forhåpentlig går det fint!! Husker sist jeg var gravid (ca 5-7 uker) før jeg fikk en SA(uke 10) blødde jeg en del etter jeg hadde vært på do, mangen som sa at det er slimhinnene i skjeden som er så ømfintlige. Er det rent blod så tror jeg ikke det er noe bekymring :)
Trodde somregel det var litt smerter sammen med en SA? Det det kan iallefall jeg skrive under på!

Ingen smerter.. Sorry detaljer nå men det kommer kunn blod når jeg tørker meg kommer ikke noe i bindet så er jo ikke så mye jeg blør ennda hvertfall.

Da høres det mer ut som en festeblødning :) men du kan jo alltids høre med legen om du kan ta ek hcg stignings prøve :)

♡♡Termin 01.03.2015♡♡

Da ser du ut som om jeg kanskje mister :( begynte smått å blø litt i går å i dag kommer det litt mer :(

Blødning betyr ikke at det trenger å være noe gale kjære deg <3
Jeg har blødd hver gang jeg har gått gravid :)
Ta en tidlig ul og sjekk ! Det er gratis om du går gjennom lege/på sykehuset.

Og ja.... festeblødning kan se ut som mensen.. kan være friskt blod..
jeg blødde 2 dager, slik d lå bare inni.. det falt ikke i truseinnlegget..
(kom etter positiv test..)

Har snakket med de på legesenteret, skulle se det ann sa de siden jeg blør lite.. Men de sa ingenting om at jeg kunne få komme å ta hcg nivået.. Men nå har det kommet litt i bindet.. Men får håpe det går bra <3

Blødning betyr ikke at det trenger å være noe gale kjære deg <3
Jeg har blødd hver gang jeg har gått gravid :)
Ta en tidlig ul og sjekk ! Det er gratis om du går gjennom lege/på sykehuset.

Blødde du som vanlig mensen? Blødde du lenge? :)

Med de to som er levendefødt så blødde jeg hver gang jeg ventet mens.. og da som en vanlig mens...
Litt småklumper i, så jeg gråt hver gang og trodde jeg mista...
Har også styrtblødd i flere uker (spesielt med nr 1) da mistet jeg tvilling i uke 5..
Med nr 2 styrtblødde jeg 2 dager , da også mistet jeg tvilling... men det ga seg fort...
Jeg ble gravid 1 uke etter spontanabort(utskraping i uke 12) med nr 2, og blødde så og si hver mnd i det svangerskapet.. Men aldri noe som var farlig sa de.. helt normalt å blø litt.. slimhinnene(?) er veldig skjør, og derfor kan man blø.

Ville dratt å målt hcg nivået viss jeg var deg. Da blir du kanskje beroliget. Det værste er å gå å være redd og ikke vite. Krysser fingrene for deg og spiren din! Lykke til <3

Og forresten.. kan være lurt å overdrive litt til legen mtp smerter osv.. det gjorde jeg når jeg hadde blødninger,og da fikk jeg komme på ul med engang :)

Huff.. Jeg ville også overdrevet litt til legen slik at du får hvertfall ta HCG prøve..!

Back
Topp