Blødninger

De såg ikke noe fosteranlegg, kun et hulrom. Så fikk veldig mange ting hun ikke kunne konkludere med;
Mulig SA
Mulig graviditet utenfor livmoren
At jeg er tidligere i graviditeten enn antatt. Så med andre ord- jeg vet ikke noe. Skal ta nye blodprøver i morgen og får svarene på torsdag, om HCG stigning er som forventet. Har mistet litt håpet, men skal på ny ul mandag så får ta det som det kommer, selv om det er svært mye grubling. Hun jeg snakka med på tlf i dag, en annen lege sa at det var helt normalt at man ikke såg noe ved så tidlig ul. Men føler liksom «alle» ser noe når de har bikka 6 uker.
Innvendig eller utvendig ul?
Skal se det på Innvendig, men ingen regel uten unntak :Heartred krysser fingrene for deg

Jeg har ikke hatt ul, men i går kom det klumper , hinner og æsj….en del blod. Blør dog ikke som en full mens, noe jeg syns er rart…Har litt vondt, men ikke kramper.
Føler meg ikke gravid lenger heller.

Regner med løpet er kjørt, noe annet vil overraske meg veldig…,

Jeg har ikke hatt ul, men i går kom det klumper , hinner og æsj….en del blod. Blør dog ikke som en full mens, noe jeg syns er rart…Har litt vondt, men ikke kramper.
Føler meg ikke gravid lenger heller.

Regner med løpet er kjørt, noe annet vil overraske meg veldig…,
Huff, dette var leit å lese, jeg hadde håpet det skulle gå veien for deg :crybaby2

De såg ikke noe fosteranlegg, kun et hulrom. Så fikk veldig mange ting hun ikke kunne konkludere med;
Mulig SA
Mulig graviditet utenfor livmoren
At jeg er tidligere i graviditeten enn antatt. Så med andre ord- jeg vet ikke noe. Skal ta nye blodprøver i morgen og får svarene på torsdag, om HCG stigning er som forventet. Har mistet litt håpet, men skal på ny ul mandag så får ta det som det kommer, selv om det er svært mye grubling. Hun jeg snakka med på tlf i dag, en annen lege sa at det var helt normalt at man ikke såg noe ved så tidlig ul. Men føler liksom «alle» ser noe når de har bikka 6 uker.
Håper på det beste for deg :angel8hvis ikke krysser jeg fingrene for ett nytt mirakelkur om ikke lenge, slik jeg gjør for meg selv :Heartred

Håper på det beste for deg :angel8hvis ikke krysser jeg fingrene for ett nytt mirakelkur om ikke lenge, slik jeg gjør for meg selv :Heartred
Hva skjedde?
Jeg hadde hcg på 483 på mandag og 516 på onsdag. Er jo ekstremt lite, og vertfall ikke på langt nær doblet… Noen med erfaring?

Hva skjedde?
Jeg hadde hcg på 483 på mandag og 516 på onsdag. Er jo ekstremt lite, og vertfall ikke på langt nær doblet… Noen med erfaring?
Ingen erfaring, men det er ikke et godt tegn tenker jeg. Hadde du fått ny time til ultralyd? Synes de skal sjekke egglederne skikkelig, i og med at det er dårlig stigning også.

Ingen erfaring, men det er ikke et godt tegn tenker jeg. Hadde du fått ny time til ultralyd? Synes de skal sjekke egglederne skikkelig, i og med at det er dårlig stigning også.
Ja, mandag.

Jeg er i uke 7 + 0 i dag og det kom litt størknet blod når jeg tørket meg for litt siden. Opplevde ikke det forrige gang, så blir stresset. Burde jeg være det? Har ikke noe smerter, og var kjempekvalm i helgen.

Jeg er i uke 7 + 0 i dag og det kom litt størknet blod når jeg tørket meg for litt siden. Opplevde ikke det forrige gang, så blir stresset. Burde jeg være det? Har ikke noe smerter, og var kjempekvalm i helgen.
Sånt som bare viser seg på tørkepapir bruker være veldig uskyldig. Men de fleste blir stresset av blod i svangerskap. Og for noen er det første tegn på at noe er galt. Kvalme er et godt tegn.

Sånt som bare viser seg på tørkepapir bruker være veldig uskyldig. Men de fleste blir stresset av blod i svangerskap. Og for noen er det første tegn på at noe er galt. Kvalme er et godt tegn.
Takk❤️ har ikke kommet noe mer, så håper det bare var gammelt blod. Skal høre med legen, skal innom der i morgen for noe annet.

Hvordan gikk det i dag?
Fastlegen sa egentlig at det ikke var noe å bekymre seg for. Men, så blødde jeg litt mer etter det - ikke mye, men.. så jeg dro på privat UL på ettermiddagen. Der sa de at jeg bare var i uke 6 - og fikk ikke opp hjerteslag pga det. Tok blodprøve for å sjekke HCG i dag og torsdag, så får svar da. Men jeg får det ikke til å stemme at det bare er uke 6 nå, så er redd det ikke er liv der. Legen sa at jeg ikke burde bekymre meg ennå, og at eggløsningstester og syklus kan variere, og mente blodet kunne skyldes utposninger eller noe sånt i livmoren. Så ble egentlig bare mer stressa og ikke beroliget i det hele tatt. Får bare vente og se hva blodprøvene viser…

Jeg har også blødd fra og til i ca 14 dager nå. Dro på privat ul i uke 6, og da fant de et bankende hjerte, og mente blødningene var uskyldig. Men etter det har det bare fortsatt.. Noen dager er det der, andre ikke. Men det ser ut som det er gamle blødninger som kommer mtp farge. Ville trodd det var friskere og mere om det var tegn på SA. Jeg ble konisert i mars da, så kan jo være ar slimhinnene er ekstra sårbare. Men det klør etter å booke en privat ul til.:confused1 Uke 8 i morgen.

Back
Topp