Blødninger

Hvordan var blødningen?
Ganske kraftig og veldig vondt i magen, men varte ikke så lenge så jeg kan ikke forstå at det var en abort. Var veldig kvalm, trøtt og dårlig i forrige svangerskap, men har ikke noen slike tegn nå, annet enn treg mage. Så aner ikke helt hva jeg skal tro, fastlegen er borte til slutten av august..

Stikker på ultralyd i morgen, er så 9+4. Skal si fra om jeg ser plommesekk
Var tydelig plommesekk på TUL i dag. Lille ble målt til 10+0 (men siden jeg har tatt EL tester så tar jeg den med en klype salt, er nok ikke lenger enn 9+4)

Jordmor mente at de kunne se plommesekken så sent som 12-13 uker. Ikke vet jeg, men den var ihvertfall der i dag.

Vedlegg

• download (29).jpeg
    download (29).jpeg
    116,2 KB · Visninger: 36
Dere som har blødd. Kommer det helt uten smerter?

Jeg trodde jeg hadde SA i natt fordi jeg fikk sånn typ «matforgiftet må akutt på do» type smerter. Men blødde ikke. Smertene er helt borte nå, men hadde brunt slim på papiret i dag tidlig og litt rørlig brunt i stad. Det er veldig liten mengde tror ikie det ville fylt en teskje en gang.

Dere som har blødd. Kommer det helt uten smerter?

Jeg trodde jeg hadde SA i natt fordi jeg fikk sånn typ «matforgiftet må akutt på do» type smerter. Men blødde ikke. Smertene er helt borte nå, men hadde brunt slim på papiret i dag tidlig og litt rørlig brunt i stad. Det er veldig liten mengde tror ikie det ville fylt en teskje en gang.
Hadde diare og oppkast et par dager, med intens mageknip. Blødde brunlig i går og idag i forbindelse med det. Dro på tidlig ul og alt sto likevel fint til. :) Jordmor var ikke bekymret over små blødninger på papiret.

Hadde diare og oppkast et par dager, med intens mageknip. Blødde brunlig i går og idag i forbindelse med det. Dro på tidlig ul og alt sto likevel fint til. :) Jordmor var ikke bekymret over små blødninger på papiret.
Takk for svar. Da krysser jeg alt jeg har for at det står bra til hos meg også. Smertene har i det minste gitt seg her. Nå er ert bare magen som surkler :wacky:

Nei… Fortsatt på ferie. Har prøvd få tul i nærområdet når jeg kommer hjem men ingen hell. Idag har jeg blødd enda mer, og nå er det mer «mensfarge» på det…. uff, er så ubehagelig
Jeg føler med deg. Jeg skL på tidlig ul på mandag for å sjekke. Har blødd litt friskt siden torsdag. Var bitte litt koagler på torsdag så er bekymret. Men veldig lite blod ellers men føler men liksom gravid forde.. Men jeg vet da søren .

Jeg blødde litt med første, men det var etter sex to ganger så stoppet det ganske med en gang. Jeg vet om flere som har hatt hematomer, jeg ville bare tatt det litt rolig og bestilt en ultralyd til når du kommer hjem. Det trenger ikke bety noe! Hvis det er en sa så vil det ta seg opp, bli kraftigere og gi en del smerter vil jeg tro. Krysser fingrene for at det er uskyldig :Heartred

Jeg føler med deg. Jeg skL på tidlig ul på mandag for å sjekke. Har blødd litt friskt siden torsdag. Var bitte litt koagler på torsdag så er bekymret. Men veldig lite blod ellers men føler men liksom gravid forde.. Men jeg vet da søren .

Skjønner godt du er bekymret da. Er veldig slitsomt å gå sånn. Godt å få tatt en tul! Jeg skal også på mandag. Fikk time her jeg er på ferie. Krysser fingrene for oss begge!

Da må jeg også poste her… Har brunlig utflod som nå begynner å blir rødlig. Flekker i bindet.
Jeg har hatt hyppig sex, så får håpe det er det, men er nok redd det er begynnende abort…. Ingen smerter foreløpig
At du ikke har smerter er et godt tegn :Heartred Har du time til tul snart?

Jeg blør friskt nå. Ikke smerter, men ømt. Tror nok jeg mister dessverre…Er såpass gammel at forventer ikke stort, men det er trist for meg likevel…
Håper det er en uskyldig blødning :Heartred veldig trist om det går den veien.

Har nevnt det her tidligere i en annen tråd, men jeg blødde mye frisk blod i 2 uker i strekk. Kom ut blodklumper på størrelse med druer, og jeg er foreløpig gravid fremdeles. Er bare 8 uker, så ingen garanti for at det likevel går bra, men vil bare ikke at dere skal miste håpet helt selv om dere blør :Heartbigred Det KAN være uskyldig. Jeg blir skremt selv altså, så har full forståelse for at dere også blir det:crybaby2

Har nevnt det her tidligere i en annen tråd, men jeg blødde mye frisk blod i 2 uker i strekk. Kom ut blodklumper på størrelse med druer, og jeg er foreløpig gravid fremdeles. Er bare 8 uker, så ingen garanti for at det likevel går bra, men vil bare ikke at dere skal miste håpet helt selv om dere blør :Heartbigred Det KAN være uskyldig. Jeg blir skremt selv altså, så har full forståelse for at dere også blir det:crybaby2
Fint med trøst, men hjelp, så fælt for deg da…. Har du mistet en tvilling? Krysser fingrene for deg og.

Fint med trøst, men hjelp, så fælt for deg da…. Har du mistet en tvilling? Krysser fingrene for deg og.
Gynekolog kunne ikke svare på det, annet enn at blodet stammet fra livmoren. Så who knows! Blødde hyppig i forrige svangerskap også, men denne gangen var det betydelig mer og også store klumper. Hadde også skikkelige tak i ryggen, så det er vel nærliggende å tenke at det var en tvilling kanskje. Blødde seinest i går, men mindre enn før. Så jeg er overhodet ikke rolig jeg heller. Har ikke våget å skrive i den innkjøpte babyboken ennå, for å si det på den måten :arghh: Tar én dag av gangen her! Hvordan er det med deg? Er det mye du blør, eller spor?

Back
Topp