Krysser det som er for deg!Jeg blør friskt nå. Ikke smerter, men ømt. Tror nok jeg mister dessverre…Er såpass gammel at forventer ikke stort, men det er trist for meg likevel…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser det som er for deg!Jeg blør friskt nå. Ikke smerter, men ømt. Tror nok jeg mister dessverre…Er såpass gammel at forventer ikke stort, men det er trist for meg likevel…
Blør friskt og rødt, mørkerødt. Som en begynnende mens, men har ikke vondt enda….annet enn i sjela!Gynekolog kunne ikke svare på det, annet enn at blodet stammet fra livmoren. Så who knows! Blødde hyppig i forrige svangerskap også, men denne gangen var det betydelig mer og også store klumper. Hadde også skikkelige tak i ryggen, så det er vel nærliggende å tenke at det var en tvilling kanskje. Blødde seinest i går, men mindre enn før. Så jeg er overhodet ikke rolig jeg heller. Har ikke våget å skrive i den innkjøpte babyboken ennå, for å si det på den måten Tar én dag av gangen her! Hvordan er det med deg? Er det mye du blør, eller spor?
Oiiiii, for en historie!!! Godt det gikk såpass bra med den ene!Jeg mistet en tvilling med nr to . Visste ar jeg var gravid heller og gikk i butikken og ble kjempe dårlig . Fikk akutt smerte i rumpa og holdt på å svime av . Løp på do for jeg følte noe kom og da lakkerte jeg doen rødt . Det ga seg og dagen etter skulle jeg ta celleprøve , så jeg nevnte dette og da klemte hun på meg. Så sier hun oj her er det en kul . Jeg ble drit redd og hun ville ta innvendig ul og der fant vi mini på over 11 uker . Alt var fint . Han ble født 11 dager over termin 2,9 kg og navlesnora satt ikke fast i morkaka . Noe som kan skje en tvilling. Blødde noe uka før som jeg trodde var mens . Hadde baby på 10 mnd jeg ammet og mistet melken rundt den perioden . Men smerten ved den SA var forferdelig vond. Jeg var likblek lenge og følte meg uggen . Satte meg ned på paller med varer i butikken og jeg håpet på å svime av så noen kunne hjelpe meg til sykehus . Hadde med svigermor og oldemor på harrytur . De kommenterte hele tiden hvor blek jeg var før det skjedde . Smerten ga seg etter do besøket . Hadde MA i april og blødde tålig likt på do , men uten smerter .
Veldig leit å lese det er utholdelige å gå å vente sånn. Håper torsdagen byr på gode nyheter for deg. Her er det ikke ultralyd før mandag nesteuke. Man blir litt smågal av uvissheten. Vi så jo et lite hjerte som slo for et par uker siden, etter de største blødningene. Men siden jeg blødde litt igjen i helgen er det tilbake til uutholdelig ventetid igjen. Hold oss gjerne oppdatert om situasjonen dinBlør friskt og rødt, mørkerødt. Som en begynnende mens, men har ikke vondt enda….annet enn i sjela!
Føler veldig med deg…, så har du kommet godt ut i 1. trimester…
Håper for deg. Leser om mange som det har gått bra med.
For min del hadde jeg aldri blødninger i mine to vellykkede svangerskap, men har en god del aborter bak meg… Dette ligner på en begynnende slik en… Så har ikke så stor tro, selv om håpet er der.
Har ikke vært på ul enda så vet jo ikke om det er liv der…
Dersom jeg ikke får smerter/ eller blødningen tar seg opp, så kan det vel være et håp hos meg og… må bare se.
Men har slettet graviditeten i appen nå…
I lige måde, kjære du!Veldig leit å lese det er utholdelige å gå å vente sånn. Håper torsdagen byr på gode nyheter for deg. Her er det ikke ultralyd før mandag nesteuke. Man blir litt smågal av uvissheten. Vi så jo et lite hjerte som slo for et par uker siden, etter de største blødningene. Men siden jeg blødde litt igjen i helgen er det tilbake til uutholdelig ventetid igjen. Hold oss gjerne oppdatert om situasjonen din
Så trist å høre gode klemmer din vei!Jeg fikk konstatert Ma hos gynekolog i dag og skal til sykehuset i morgen for behandling videre. Det som var trøstende er at hun sa jeg nå måtte ta vare på meg selv, ikke legge for mye skyld på meg selv og be om henvisning til tul i uke 6 fra fastlege nestegang
Sååå trist….. dit man frykter…. Styrkeklem, prøv igjen.Jeg fikk konstatert Ma hos gynekolog i dag og skal til sykehuset i morgen for behandling videre. Det som var trøstende er at hun sa jeg nå måtte ta vare på meg selv, ikke legge for mye skyld på meg selv og be om henvisning til tul i uke 6 fra fastlege nestegang
Tusen takk for styrkenSå trist å høre gode klemmer din vei!
Tusen takk for styrkende ordSååå trist….. dit man frykter…. Styrkeklem, prøv igjen.
Så leit Hvor langt var du på vei?Jeg fikk konstatert Ma hos gynekolog i dag og skal til sykehuset i morgen for behandling videre. Det som var trøstende er at hun sa jeg nå måtte ta vare på meg selv, ikke legge for mye skyld på meg selv og be om henvisning til tul i uke 6 fra fastlege nestegang
10+6Så leit Hvor langt var du på vei?
Så langt på vei også, så fælt når hadde utviklingen stoppet?10+6
Virkelig lei meg på dine vegne! Så trist. Får du utskraping? Om du kan velge, så ville jeg valgt det. Virker som om kroppen blir mye fortere i orden igjen. Det er min erfaring. Ønsker deg uansett det beste fremover, og håper du får en terminspire neste gangJeg fikk konstatert Ma hos gynekolog i dag og skal til sykehuset i morgen for behandling videre. Det som var trøstende er at hun sa jeg nå måtte ta vare på meg selv, ikke legge for mye skyld på meg selv og be om henvisning til tul i uke 6 fra fastlege nestegang
Så trist å høreJeg fikk konstatert Ma hos gynekolog i dag og skal til sykehuset i morgen for behandling videre. Det som var trøstende er at hun sa jeg nå måtte ta vare på meg selv, ikke legge for mye skyld på meg selv og be om henvisning til tul i uke 6 fra fastlege nestegang
Det vet jeg ikke og de kunne ikke svare på det heller siden jeg ikke var til ul før det skjedde.Så langt på vei også, så fælt når hadde utviklingen stoppet?
Jeg skal ta tabletter i endetarmen etterpå. Se sa at sa var på god vei og at de ville hjelpe meg med å få ut resten vee de tablettene. Takk for gode tanker. Jeg har troaVirkelig lei meg på dine vegne! Så trist. Får du utskraping? Om du kan velge, så ville jeg valgt det. Virker som om kroppen blir mye fortere i orden igjen. Det er min erfaring. Ønsker deg uansett det beste fremover, og håper du får en terminspire neste gang
Hvordan gikk det med deg?Skjønner godt du er bekymret da. Er veldig slitsomt å gå sånn. Godt å få tatt en tul! Jeg skal også på mandag. Fikk time her jeg er på ferie. Krysser fingrene for oss begge!