Blødninger

Sniker fra april;)

Vil bare si at i alle mine tre svangerskap har jeg blødd mye mellom ca uke 6 og 12/14, jeg har lettblødende livmortapp noe som gjør at den minste bevegelse gir blødninger til hormoner har stabiliserte seg. Og etter en stund på forumet har jeg funnet ut at blødninger er så utrolig mer vanlig enn vi skulle tro og det ender ofte bra. Jeg krysser fingrene for at det går bra med dere alle, og sender klemmer for jeg vet så inderlig godt hvor tungt det er å gå med blødninger og usikkerhet:Heartred


Jeg har dessverre ikke noe håp igjen.. Hver gang jeg har blødd før har det vært enten MA eller SA. 4 aborten nå, tærer så innmari på kropp og det mentale.. Syns det er så urettferdig :(
 
Jeg har dessverre ikke noe håp igjen.. Hver gang jeg har blødd før har det vært enten MA eller SA. 4 aborten nå, tærer så innmari på kropp og det mentale.. Syns det er så urettferdig :(
Ps, de sa ingenting på UL forrige uke om at jeg har lettblødende livmor tapp.. Ja får bare ta det som det kommer :(
 
Ps, de sa ingenting på UL forrige uke om at jeg har lettblødende livmor tapp.. Ja får bare ta det som det kommer :(
Håper virkelig det kommer å gå bra. Stor klem til deg!
er det offentlig ul? Hvis ja, da må du få mye tettere oppfølging!
 
Back
Topp