Blødninger

Har aldri blødd etter sex før :/ Har en ul på onsdag, så blir ikke noe mer sex før da. Men fortsatt kjemperedd for hva vi vil se :/
Det skjønner jeg, men i og med det kom rett etter sex så har det med stor sansynlighet en sammenheng med det:)
 
Jeg blødde ofte etter at jeg hadde hatt sex under forrige svangerskap, så håper det er det som er tilfelle med deg også! :Heartred
Takk for at du deler! Virker som at det har gitt seg nå! Blir likevel å holde oss på matta til UL på onsdag, bare sånn i tilfelle! Snakk om å bli stressa.... Har fått roa meg nå!
 
Takk for at du deler! Virker som at det har gitt seg nå! Blir likevel å holde oss på matta til UL på onsdag, bare sånn i tilfelle! Snakk om å bli stressa.... Har fått roa meg nå!
Jeg kjenner meg igjen i den følelsen. Var så stressa selv!
Det er fullt lovlig å bli stressa og redd:)
 
Der blør jeg igjen, vekdig rart for det er hver andre eller tredje dag. Nå har det gått 3 dager sisen sist blødning.
 
Det er helt merkelig, når har du time til ul til uken?
Tirsdag. Føles som det er en propp liksom, for det kommer plutselig også borte... Ogaå får jeg murringer og blir litt kvalm mens det står på
 
Tirsdag. Føles som det er en propp liksom, for det kommer plutselig også borte... Ogaå får jeg murringer og blir litt kvalm mens det står på
Det er veldig merkelig. Jeg håper dem kan gi deg et godt svar på hva som er greia og at det er helt uskyldig.
 
Hvordan går det med deg i dag da?
Jeg prøver å ignorere det, men det begynte å blø litt igjen i dag tidlig og blør enda. Det er ikke mulig at det er SA, så jeg vet ikke hav det kan være. Hjelp får jeg ikke, men skal heldigvis til ul om 1 1/2 uke.
 
Jeg prøver å ignorere det, men det begynte å blø litt igjen i dag tidlig og blør enda. Det er ikke mulig at det er SA, så jeg vet ikke hav det kan være. Hjelp får jeg ikke, men skal heldigvis til ul om 1 1/2 uke.
Er så lenge å vente for deg ❤️ Hver dag føles som en eeeevighet!
 
I dag blør jeg såppass mye at det er ikke tvil engang, abort helt klart. Skulle vært 8 uker i dag :(
 
Neei så trist:( ❤️❤️❤️❤️
hadde virkelig håpa det skulle gå bra ❤️❤️

mer du helt helt sikker? Smerter?Jeg hadde fossblødninger uten det var noe galt i tidligere svangerskap..men det er vel kanskje ikke så vanlig

Sender deg mange gode klemmer❤️
 
UL i morgen, men nesten så det ikke er vits. Blør helt andre mengder enn forrige uke:(

Jeg hadde det dessverre slik sist graviditet også. Hadde satt opp ultralyd for å forsikre meg om alt alt var bra, men det snudde totalt dagene før.. Jeg dro på timen for å få en bekreftelse på at det var gått galt, samt om de så om det lå mye igjen. Måtte inn flere ganger da det var igjen ganske mye rester. anbefaler deg derfor for å dra, uansett hvor sikker du er på at det har gått galt.

Masse klemmer!
 
Sniker fra april;)

Vil bare si at i alle mine tre svangerskap har jeg blødd mye mellom ca uke 6 og 12/14, jeg har lettblødende livmortapp noe som gjør at den minste bevegelse gir blødninger til hormoner har stabiliserte seg. Og etter en stund på forumet har jeg funnet ut at blødninger er så utrolig mer vanlig enn vi skulle tro og det ender ofte bra. Jeg krysser fingrene for at det går bra med dere alle, og sender klemmer for jeg vet så inderlig godt hvor tungt det er å gå med blødninger og usikkerhet:Heartred
 
Back
Topp