Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til med TUL. Dette kan jo bare være et hematom i livmoren el.l. Krysser fingrene for deg <3
De så det på ultralyden som jeg grein til megNei, det var veldig rennende egentlig. Sist når jeg hadde SA så var det litt slimete og, så jeg tar det som et godt tegn.
Så godt å høre at det er andre som har opplevd å blø masse, men at det likevel har gått bra! Hvordan fant du ut av det var pga morkaken foran åpningen? Jeg fikk litt smerter helt der nede, men ikke sånne kramper som sist gang jeg fikk SA.
Etter å ha ringt ni forskjellige leger/gynekologer/jordmorer så ser det ut som at det ikke blir noe TUL i dag. Enten så er de stengt eller så har de ikke noe ledig. Legevakten har ikke ultralyd og ville ikke henvise meg til føden når jeg bare var 7 uker på vei. Så det eneste jeg kan håpe på nå er å få TUL på mandag :/ Virker som en evighet.
Og om ikke det var nok så blødde jeg endel i natt også, uten smerter og uten klumper. Skulle bare ønske jeg visste om lille hadde det bra eller ikke.
Når jeg hadde SA i uke 8, så møtte jeg bare opp på legevakta. Når jeg møtte legen så gråt jeg og sa at den psykiske belastningen av å ikke vite er alt for stor. Så da fikk jeg dra opp på føden/gyn for ultralyd. Kjedelig å måtte vente på legevakten i potensielt mange timer, men det kan jo være at de lar deg få ultralyd hvis du møter opp og beskriver situasjonen både fysisk og psykisk. Føler virkelig med deg altså 
Huff, dette er vanskelig.Etter å ha ringt ni forskjellige leger/gynekologer/jordmorer så ser det ut som at det ikke blir noe TUL i dag. Enten så er de stengt eller så har de ikke noe ledig. Legevakten har ikke ultralyd og ville ikke henvise meg til føden når jeg bare var 7 uker på vei. Så det eneste jeg kan håpe på nå er å få TUL på mandag :/ Virker som en evighet.
Og om ikke det var nok så blødde jeg endel i natt også, uten smerter og uten klumper. Skulle bare ønske jeg visste om lille hadde det bra eller ikke.
Det er hardtEtter å ha ringt ni forskjellige leger/gynekologer/jordmorer så ser det ut som at det ikke blir noe TUL i dag. Enten så er de stengt eller så har de ikke noe ledig. Legevakten har ikke ultralyd og ville ikke henvise meg til føden når jeg bare var 7 uker på vei. Så det eneste jeg kan håpe på nå er å få TUL på mandag :/ Virker som en evighet.
Ingen private?Etter å ha ringt ni forskjellige leger/gynekologer/jordmorer så ser det ut som at det ikke blir noe TUL i dag. Enten så er de stengt eller så har de ikke noe ledig. Legevakten har ikke ultralyd og ville ikke henvise meg til føden når jeg bare var 7 uker på vei. Så det eneste jeg kan håpe på nå er å få TUL på mandag :/ Virker som en evighet.

Ingen private?
Jeg dro til privat en lørdag i sommer. Betalte 1500.
Håper lille spire har det fint inni der.
og en god klem til deg!
Bare hyggelig!Ringte private ja. Muligens noen har åpent i morgen på lørdag, det har jeg ikke tenkt på ennå. Takk for tipset! Håper jeg finner noen som er åpne da![]()
Hvis du bor i Oslo og omegn, så vil jeg tro en del er åpent. Jeg dro til privat legekontor ala Aleris.Bare hyggelig!Hvis du bor i Oslo og omegn, så vil jeg tro en del er åpent. Jeg dro til privat legekontor ala Aleris.
Her er det også mange private som har UL lørdag, volvat gjør også UL på legevakten der.
Det var gode nyheter! Håper du får time i morra (eller, blir jo i dag siden klokka har passert 12).Positive nyheter til nå er at jeg har ikke hatt noen flere enn de to tidligere blødningene og at jeg er konstant kvalm ennå. Kastet opp for senest én time siden, så det er jo et positivt tegn på at det kan ha gått braSatser på at jeg får time til UL på mandag.
Det var gode nyheter! Håper du får time i morra (eller, blir jo i dag siden klokka har passert 12).
Masse lykke til, Sjokoladekaka!