Blødninger

For en skremmende opplevelse.. Krysser fingrene for at alt er bra! :Heartred

Uff, dette var ikke trivelig lesning. Håper det bare er uskyldig og at du får se et bankende hjerte på neste TUL. Stor klem :Heartred

Lykke til med TUL. Dette kan jo bare være et hematom i livmoren el.l. Krysser fingrene for deg <3

Nei, det var veldig rennende egentlig. Sist når jeg hadde SA så var det litt slimete og, så jeg tar det som et godt tegn.

Så godt å høre at det er andre som har opplevd å blø masse, men at det likevel har gått bra! Hvordan fant du ut av det var pga morkaken foran åpningen? Jeg fikk litt smerter helt der nede, men ikke sånne kramper som sist gang jeg fikk SA.
De så det på ultralyden som jeg grein til meg :p Krysser fingrene for at det er helt ufarlig!

Etter å ha ringt ni forskjellige leger/gynekologer/jordmorer så ser det ut som at det ikke blir noe TUL i dag. Enten så er de stengt eller så har de ikke noe ledig. Legevakten har ikke ultralyd og ville ikke henvise meg til føden når jeg bare var 7 uker på vei. Så det eneste jeg kan håpe på nå er å få TUL på mandag :/ Virker som en evighet.

Og om ikke det var nok så blødde jeg endel i natt også, uten smerter og uten klumper. Skulle bare ønske jeg visste om lille hadde det bra eller ikke.

Etter å ha ringt ni forskjellige leger/gynekologer/jordmorer så ser det ut som at det ikke blir noe TUL i dag. Enten så er de stengt eller så har de ikke noe ledig. Legevakten har ikke ultralyd og ville ikke henvise meg til føden når jeg bare var 7 uker på vei. Så det eneste jeg kan håpe på nå er å få TUL på mandag :/ Virker som en evighet.

Og om ikke det var nok så blødde jeg endel i natt også, uten smerter og uten klumper. Skulle bare ønske jeg visste om lille hadde det bra eller ikke.

Så utrolig frustrerende :arghh: Når jeg hadde SA i uke 8, så møtte jeg bare opp på legevakta. Når jeg møtte legen så gråt jeg og sa at den psykiske belastningen av å ikke vite er alt for stor. Så da fikk jeg dra opp på føden/gyn for ultralyd. Kjedelig å måtte vente på legevakten i potensielt mange timer, men det kan jo være at de lar deg få ultralyd hvis du møter opp og beskriver situasjonen både fysisk og psykisk. Føler virkelig med deg altså :Heartred

Huff, dette er vanskelig. :(
Krysser fingrene for deg og at du får gode nyheter snart ♥

Det er hardt :( Å ikke vite. Sender deg gode tanker, og håper alt er bra med lillen.

Ingen private?
Jeg dro til privat en lørdag i sommer. Betalte 1500.

Håper lille spire har det fint inni der. :Heartred
og en god klem til deg!

Ingen private?
Jeg dro til privat en lørdag i sommer. Betalte 1500.

Håper lille spire har det fint inni der. :Heartred
og en god klem til deg!

Ringte private ja. Muligens noen har åpent i morgen på lørdag, det har jeg ikke tenkt på ennå. Takk for tipset! Håper jeg finner noen som er åpne da :)

Ringte private ja. Muligens noen har åpent i morgen på lørdag, det har jeg ikke tenkt på ennå. Takk for tipset! Håper jeg finner noen som er åpne da :)
Bare hyggelig! :Heartred Hvis du bor i Oslo og omegn, så vil jeg tro en del er åpent. Jeg dro til privat legekontor ala Aleris.

Her er det også mange private som har UL lørdag, volvat gjør også UL på legevakten der.

Bare hyggelig! :Heartred Hvis du bor i Oslo og omegn, så vil jeg tro en del er åpent. Jeg dro til privat legekontor ala Aleris.

Skulle ønske jeg bodde i Oslo nå, her var alt stengt desverre :/

Her er det også mange private som har UL lørdag, volvat gjør også UL på legevakten der.

Takk for tipset! Har desverre ikke Volvat i nærheten. Vi har noe som heter Dr.Dropin (aldri hørt om dette før i dag), som har åpent alle dager, til og med lørdag og søndag. Meeeeen ikke i nå jula... :/

Positive nyheter til nå er at jeg har ikke hatt noen flere enn de to tidligere blødningene og at jeg er konstant kvalm ennå. Kastet opp for senest én time siden, så det er jo et positivt tegn på at det kan ha gått bra :) Satser på at jeg får time til UL på mandag.

Positive nyheter til nå er at jeg har ikke hatt noen flere enn de to tidligere blødningene og at jeg er konstant kvalm ennå. Kastet opp for senest én time siden, så det er jo et positivt tegn på at det kan ha gått bra :) Satser på at jeg får time til UL på mandag.
Det var gode nyheter! Håper du får time i morra (eller, blir jo i dag siden klokka har passert 12).
Masse lykke til, Sjokoladekaka!

Det var gode nyheter! Håper du får time i morra (eller, blir jo i dag siden klokka har passert 12).
Masse lykke til, Sjokoladekaka!

Takk for det!

Nå har vi vært på ultralyd, og det gikk kjempe bra! Hun fant knøttet nesten med en gang og vi kunne se at hjertet slo! Ble så glad at tårene trillet på begge to :) I tillegg så hadde det vokst ganske bra siden sist vi var på ultralyd. Jeg skulle egentlig være 7+3 i dag, men hun målte meg til å være 7+6/8+0, så det er også et godt tegn :)

Tror egentlig hun målte feil da, for jeg tok jo EL test og har ganske god kontroll på datoene mine. Merkelig nok skjedde det samme i første svangerskap, der ble jeg og satt fram fire dager etter ultralyd tross EL testing.

Back
Topp