Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse lykke til i dag!
Lykke til. Håper det blir gode nyheter!
Lykke til
Sniker - og ønsker deg masse lykke til i dag Starlight! Jeg har også hørt en masse solskinnshistorier om folk som har hatt blødninger som har vist seg å være helt ufarlig. Krysser fingre og tær for at det er tilfellet her også!
Masse lykke til i dag!
Masse lykke til i dag
Lykke til gode deg ❤
Masse lykke til idag! ❤❤
Lykke til i dag!
Tusen tusen takk alle gode damer Vi har fått sett en magisk liten bønne på 6mm og hørt den mest fantastiske hjertelydenLykke til
Gratulerer hvor langt på vei estimerte de at du er?Tusen tusen takk alle gode damer Vi har fått sett en magisk liten bølle på 6mm og hørt den mest fantastiske hjertelyden
Tusen tusen takk alle gode damer Vi har fått sett en magisk liten bølle på 6mm og hørt den mest fantastiske hjertelyden
Åååå så stas! Herlig! Gratulerer!Tusen tusen takk alle gode damer Vi har fått sett en magisk liten bølle på 6mm og hørt den mest fantastiske hjertelyden
Ååh så braa! Nå ble jeg veldig glad og lettet!❤ så fantastisk å få høre hjertet slå!Tusen tusen takk alle gode damer Vi har fått sett en magisk liten bølle på 6mm og hørt den mest fantastiske hjertelyden
Jeg er 6+4, har hatt ivf, så alt så fint ut ifht hvor langt jeg er på veiGratulerer hvor langt på vei estimerte de at du er?
Gode Piana Ja, det var et område utenfor der som det kunn komme fra, eller det kunne være "festeblødning" fra morkaka som graver seg ned. Det gikk heldigvis over i gårkveld, og har ikke vært noe mer i dag Skulle få komme inn igjen om 10 dager da vi egentlig skulle ha tul. Tusen takk for tankeneÅåå nå ble jeg skikkelig glad! Så de hvor blødningen hadde kommet fra? Håper den har sluttet nå og at det var en kjip engangshendelse bare, så du slipper å bekymre deg mer.
Åååå så stas! Herlig! Gratulerer!
Tusen takk Det var helt fantastiskÅåh så braa! Nå ble jeg veldig glad og lettet!❤ så fantastisk å få høre hjertet slå!
Så fantastisk!!Tusen tusen takk alle gode damer Vi har fått sett en magisk liten bønne på 6mm og hørt den mest fantastiske hjertelyden
Så fantastiske nyheter! HerligTusen tusen takk alle gode damer Vi har fått sett en magisk liten bønne på 6mm og hørt den mest fantastiske hjertelyden
Såå fantastisk! ❤❤Tusen tusen takk alle gode damer Vi har fått sett en magisk liten bønne på 6mm og hørt den mest fantastiske hjertelyden
Åhh så god jeg ble på dine vegne nå. Verdens beste beskjed å fåTusen tusen takk alle gode damer Vi har fått sett en magisk liten bønne på 6mm og hørt den mest fantastiske hjertelyden
*glad skulle det stå daÅhh så god jeg ble på dine vegne nå. Verdens beste beskjed å få
Så fantastiske nyheter!Tusen tusen takk alle gode damer Vi har fått sett en magisk liten bønne på 6mm og hørt den mest fantastiske hjertelyden