Blødning

Masse lykke til i dag! :Heartred
Lykke til. Håper det blir gode nyheter! :Heartred
Sniker - og ønsker deg masse lykke til i dag Starlight! ❤️ Jeg har også hørt en masse solskinnshistorier om folk som har hatt blødninger som har vist seg å være helt ufarlig. Krysser fingre og tær for at det er tilfellet her også!
Masse lykke til i dag! :Heartbigred
Masse lykke til i dag :Heartred
Lykke til gode deg ❤
Masse lykke til idag! ❤❤
Lykke til i dag! :Heartred
Tusen tusen takk alle gode damer❤️❤️ Vi har fått sett en magisk liten bønne på 6mm og hørt den mest fantastiske hjertelyden❤️

Last edited:
Tusen tusen takk alle gode damer❤️❤️ Vi har fått sett en magisk liten bølle på 6mm og hørt den mest fantastiske hjertelyden❤️

Ååå nå ble jeg skikkelig glad! ❤️❤️ Så de hvor blødningen hadde kommet fra? Håper den har sluttet nå og at det var en kjip engangshendelse bare, så du slipper å bekymre deg mer.

Gratulerer :Heartred hvor langt på vei estimerte de at du er?
Jeg er 6+4, har hatt ivf, så alt så fint ut ifht hvor langt jeg er på vei❤️
Ååå nå ble jeg skikkelig glad! ❤️❤️ Så de hvor blødningen hadde kommet fra? Håper den har sluttet nå og at det var en kjip engangshendelse bare, så du slipper å bekymre deg mer.
Gode Piana❤️❤️ Ja, det var et område utenfor der som det kunn komme fra, eller det kunne være "festeblødning" fra morkaka som graver seg ned. Det gikk heldigvis over i gårkveld, og har ikke vært noe mer i dag❤️ Skulle få komme inn igjen om 10 dager da vi egentlig skulle ha tul. Tusen takk for tankene❤️
Åååå så stas! Herlig! Gratulerer!:Heartred
Ååh så braa! Nå ble jeg veldig glad og lettet!❤ så fantastisk å få høre hjertet slå!
Tusen takk❤️❤️ Det var helt fantastisk❤️

Back
Topp