Blødning

Enig med de andre - krysser alt som krysses kan for at alt er i skjønneste orden på UL i morgen!!:Heartred
Håper virkelig det bare er uskyldig, og at spira klamrer seg fast! ❤
Det går nok bra:Heartred Du får prøve å tenke positive tanker. I de fleste svangerskap er litt blødning normalt.
Takk for all støtte❤️❤️❤️
:Heartred

sniker fra mai.
Jeg har opplevd blødning første gang ved MA i uke 9 og SA i uke 5/6. denne gangen hadde jeg også blødning fra uke 6-7 og var helt helt sikker på at alt håp var ute med tanke på tidligere, men jeg er fortsatt gravid og har kommet meg til uke 13 nå.. så ikke gi opp håpet :Heartred tar du noe form for progresteron i tillegg skal det ikke mye til før du opplever en blødning. Jeg heier på deg:wav
Tusen takk❤️ Ja, jeg går på cyclogest, så håper det har en sammenheng❤️

Jeg blødde fra uke 5-13 i mitt første svangerskap. Viste seg st jeg hadde hjerteformet livmor. Han er en frisk gutt på 1,5 år i dag .
Masse lykke til i morgen.

Ønsker deg masse lykke til i morgen❤️ Den følelsen å være uvitende er ikke god. Veldig bra du får komme på kontroll i morgen. Krysser fingrene for at alt stå bra til❤️

Jeg blødde fra uke 5-13 i mitt første svangerskap. Viste seg st jeg hadde hjerteformet livmor. Han er en frisk gutt på 1,5 år i dag .
Masse lykke til i morgen.
Ønsker deg masse lykke til i morgen❤️ Den følelsen å være uvitende er ikke god. Veldig bra du får komme på kontroll i morgen. Krysser fingrene for at alt stå bra til❤️
Krysser fingrene :Heartred
Lykke til, håper det beste :)
Lykke til i dag❤️❤️❤️
Lykke til i dag❤️
Lykke til i dag! :Heartred
Tusen takk alle sammen❤️ Så kvalm og nervøs!:rolleyes:

Masse lykke til i dag! :Heartred

Sniker - og ønsker deg masse lykke til i dag Starlight! ❤️ Jeg har også hørt en masse solskinnshistorier om folk som har hatt blødninger som har vist seg å være helt ufarlig. Krysser fingre og tær for at det er tilfellet her også!

Back
Topp