Blødning

Sender deg en klem og håper spiren klorer seg fast <3 blør du mye?

Takk <3 Det håper jeg også :-) Ikke så mye foreløpig, men det har akkurat startet! Håper det gir seg fort! Sist blødde jeg som de siste dagene i mensen i 2-3 dager.
Jeg blødde litt med nr 3 helt til uke 24. Så lenge det er sparsomt og ikke smerter så går det nok bra!

Så kjipt! :( Har du snakka med legen din? Min amerikanske gynekolog (bur i New York) bad meg iallfall om å ringa henne om eg fekk blødningar. Sender deg ein klem og kryssar fingrane for at alt er bra med spiren!

Snakket med legen sist uke, fikk henvisning til ultralyd og har fått innkalling til det neste uke. Men vist ikke blødningene gir seg snart vurderer jeg å ringe legen for å få sykemelding til det gir seg.

Det var ikke kjekt, kan du ikke ringe legen og få målt HCG'en over 2 dager? For å se at stigninger er som den skal?

Håper alt ordner seg og at det hele er en uskyldig blødning:( Sender deg en stor klem ❤

Er kommet akkurat like langt som deg og sliter med det samme. Skal ha fjellferie imorgen til søndag, håper at tida går fort og ting går over. Skal ringe legen på mandag når jeg ser hvordan det har utviklet seg den neste uka. Regner med at jeg bare får beskjed om å avvente uansett om jeg ringer nå. Har slitt med spotting fra siste mens til to dager etter ikm, så har jeg hatt et opphold frem til I går:(

Back
Topp