Lillefrø15
Forumet er livet
Du kan Evt ta kontakt med privat Gyn om du vil ta ul nåEr 6+0 i dag. Så er jo ikke så langt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du kan Evt ta kontakt med privat Gyn om du vil ta ul nåEr 6+0 i dag. Så er jo ikke så langt.
Du kan nok få henvisning til tidlig ul av legen. Jeg fikk det, men har ikke time før i slutten av neste ukeEr kommet akkurat like langt som deg og sliter med det samme. Skal ha fjellferie imorgen til søndag, håper at tida går fort og ting går over. Skal ringe legen på mandag når jeg ser hvordan det har utviklet seg den neste uka. Regner med at jeg bare får beskjed om å avvente uansett om jeg ringer nå. Har slitt med spotting fra siste mens til to dager etter ikm, så har jeg hatt et opphold frem til I går![]()
Ja det er jo en mulighet det også, men jeg kan ikke få det til før onsdag neste uke pga jeg jobber de andre dagene. Så da er det kun en dag fra eller til.Du kan Evt ta kontakt med privat Gyn om du vil ta ul nå. Du er såpass at du kan se noe på ul, krysser for deg
![]()
Jeg skjønnerJa det er jo en mulighet det også, men jeg kan ikke få det til før onsdag neste uke pga jeg jobber de andre dagene. Så da er det kun en dag fra eller til.
En oppdatering: Det ser ut som dette går feil for oss. Gikk lang fjelltur I går, da kjente jeg murring. Når jeg kom hjem kom det masse friskt blod med levringer.... Så nå er jeg litt fortvilt og lei meg, kommer oss ikke herfra før på søndag. Men naturen må vel bare gå sin gangEr kommet akkurat like langt som deg og sliter med det samme. Skal ha fjellferie imorgen til søndag, håper at tida går fort og ting går over. Skal ringe legen på mandag når jeg ser hvordan det har utviklet seg den neste uka. Regner med at jeg bare får beskjed om å avvente uansett om jeg ringer nå. Har slitt med spotting fra siste mens til to dager etter ikm, så har jeg hatt et opphold frem til I går![]()
Uff, så trist :-( Håper det går bra allikevel, om ikke du har hatt store smerter er det jo håp. Jeg blør også fremdeles, kan nesten ikke vente til torsdag når jeg skal på ul. Må vite om alt er som det skal eller ikke!En oppdatering: Det ser ut som dette går feil for oss. Gikk lang fjelltur I går, da kjente jeg murring. Når jeg kom hjem kom det masse friskt blod med levringer.... Så nå er jeg litt fortvilt og lei meg, kommer oss ikke herfra før på søndag. Men naturen må vel bare gå sin gang