Maispire2016
Betatt av forumet
Jeg blør igjen :-( Ei uke siden sist blødning! Uff, jeg begynner å miste håpet :-(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk <3 Det håper jeg ogsåSender deg en klem og håper spiren klorer seg fast <3 blør du mye?
Jeg blødde litt med nr 3 helt til uke 24. Så lenge det er sparsomt og ikke smerter så går det nok bra!Takk <3 Det håper jeg ogsåIkke så mye foreløpig, men det har akkurat startet! Håper det gir seg fort! Sist blødde jeg som de siste dagene i mensen i 2-3 dager.
Det er godt å høre at det gikk bra til tross for blødningerJeg blødde litt med nr 3 helt til uke 24. Så lenge det er sparsomt og ikke smerter så går det nok bra!
Jo kanskje jeg bør gjøre det i morgenDet var ikke kjekt, kan du ikke ringe legen og få målt HCG'en over 2 dager? For å se at stigninger er som den skal?
Det håper jeg også! Blir bare litt lei meg når jeg ikke vet :-( Har time til ul torsdag neste uke.Håper det er helt uskyldig. Krysser fingrer
![]()
Jo kanskje jeg bør gjøre det i morgenSå kan jeg måle i morgen og fredag. Vet du hvor lang tid det tar å få svar på hcg?
Det er jo ikke lengeJeg fikk svar dagen etter 2ndre måling.
Skjønner det er lenge å venteDet håper jeg også! Blir bare litt lei meg når jeg ikke vet :-( Har time til ul torsdag neste uke.
Er 6+0 i dag. Så er jo ikke så langt.Skjønner det er lenge å vente. Hvor langt er du?
Takk <3 Jeg håper også det! Har hvertfall ikke smerter som tyder på sa enda.Håper alt ordner seg og at det hele er en uskyldig blødningSender deg en stor klem ❤