Ja rett å slett blæ
Dagen startet med at jeg begynte å blø igjen
etter murringer så var jeg redd det var mensen men har stoppet opp litt igjen nå?
Kroppen er håven å full i vann å så føler meg blubb
I tillegg så trodde jeg at jeg var sår på den ene puppen for det var vondt å amme.. Men neida. Samme sin sist rundt kl 3 kom feberen krypende gitt.
Så var bare å få i seg paracett å håpe på det beste. Verk i kroppen å fryser.
Fått tatt en lang p varm dusj nå da.å tatt på en fleece bukse å en ull genser . Så det hjalp litt.
Men nå føler jeg meg bare enda mer tom. For sambo tok mini med ut på kjøretur
Jeg vet at han elsker å kjøre bil, han sovner så fort han er i bilstolen å våkner ikke så lenge han er i bilen. De skulle fylle disel, en kjapp tur på butikken å så skulle de levere ett julekort. Gjort på en time ( med god margin) men likevel føler jeg meg elendig
Dagen startet med at jeg begynte å blø igjen
Kroppen er håven å full i vann å så føler meg blubb
I tillegg så trodde jeg at jeg var sår på den ene puppen for det var vondt å amme.. Men neida. Samme sin sist rundt kl 3 kom feberen krypende gitt.
Så var bare å få i seg paracett å håpe på det beste. Verk i kroppen å fryser.
Fått tatt en lang p varm dusj nå da.å tatt på en fleece bukse å en ull genser . Så det hjalp litt.
Men nå føler jeg meg bare enda mer tom. For sambo tok mini med ut på kjøretur
Jeg vet at han elsker å kjøre bil, han sovner så fort han er i bilstolen å våkner ikke så lenge han er i bilen. De skulle fylle disel, en kjapp tur på butikken å så skulle de levere ett julekort. Gjort på en time ( med god margin) men likevel føler jeg meg elendig