Blæ!

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Ja rett å slett blæ :(

Dagen startet med at jeg begynte å blø igjen :( etter murringer så var jeg redd det var mensen men har stoppet opp litt igjen nå?
Kroppen er håven å full i vann å så føler meg blubb :o

I tillegg så trodde jeg at jeg var sår på den ene puppen for det var vondt å amme.. Men neida. Samme sin sist rundt kl 3 kom feberen krypende gitt.
Så var bare å få i seg paracett å håpe på det beste. Verk i kroppen å fryser.

Fått tatt en lang p varm dusj nå da.å tatt på en fleece bukse å en ull genser . Så det hjalp litt.

Men nå føler jeg meg bare enda mer tom. For sambo tok mini med ut på kjøretur :o
Jeg vet at han elsker å kjøre bil, han sovner så fort han er i bilstolen å våkner ikke så lenge han er i bilen. De skulle fylle disel, en kjapp tur på butikken å så skulle de levere ett julekort. Gjort på en time ( med god margin) men likevel føler jeg meg elendig :o

Uffda :( tror du det er betennelse? Masse god bedring i hvertfall, godt du kan få avlastning.

Huff.. Håper det ikke utvikler seg til noe mer... ! Får ikke slappa av og tatt livet med ro da, men pappan og lillegutt er ut på tur?

Å neiiii :( :( Masse god bedring!

Ja :) hvordan går det med dere da? :) hatt en fin dag? :)
Vært en fin Luciafeiring i barnehagen :) men lille har hatt mye vondt i magen så har skreket hele dagen omtrent :( :(. Var dog musestille da vi var i bhg heldigvis :) dere da?

Huff.. Håper det ikke utvikler seg til noe mer... ! Får ikke slappa av og tatt livet med ro da, men pappan og lillegutt er ut på tur?
Jeg sitter som ett slakt i sofaen :/ heldigvis er lille gutt rolig :)
Å sambo flink å ta han :)

Prøver p slappe av men tenker på alle julegavene jeg må få tak i heller :/ men sitter nå hvertfall her :)

Jeg sitter som ett slakt i sofaen :/ heldigvis er lille gutt rolig :)
Å sambo flink å ta han :)

Prøver p slappe av men tenker på alle julegavene jeg må få tak i heller :/ men sitter nå hvertfall her :)

det ordner seg med julegavene.. Enda litt tid igjen å fikse det på:-)
Håper dere får en fin kveld og natt, og at formen din bare blir bedre!!

Ps; var på kvaddå i dag.. Helt sinnsykt med folk! Glad jeg holder meg unna i helgenn

det ordner seg med julegavene.. Enda litt tid igjen å fikse det på:-)
Håper dere får en fin kveld og natt, og at formen din bare blir bedre!!

Ps; var på kvaddå i dag.. Helt sinnsykt med folk! Glad jeg holder meg unna i helgenn
Takk :) vi var på madla amfi å det var kaos der å :o

Tenkte vi skulle tusle dit i morgen.. Må kjøpe pepperkakedeig på coopen , de lager selv..Det er de beste pepperkakene jeg noen gang har spist.. Samme synes de andre jeg har i hus, så kakeboksen er jaggu tom den :-p
Åh de har mye godt da :D så kan tenke meg at den er god :D greit å kunne gå ned da :D for jammen var det lite parkeringsplasser :o

Huff da. Håper du slipper unna og at det er bedre i dag :)

Back
Topp