Blåttlag Slankekrigen 2012

Hipp hurra, Hege og Chris! Gratulerer med dagen:)

Jeg klarte jo ikke la være å snikveie meg jeg da. Men ble veldig positivt overraska, så håper det holder seg sånn til mandag:)

I dag blir det innedag her, et forferdelig snøvær. Spurte mannen om jeg kunne ta snømåkingan som trim, men han skulle ta mannejobbene sa han. Så da får han det;) Skal prøve å få sykla litt etterpå, har vært deilig å komme i gang.

Ha en finfin dag!

Gratulerer med dagen Hege og Chris :)

Håper dere har en fin lørdag. Høres ut som det er snøvær hos dere også. Kunne ha tenkt meg en tur på ski denne helgen men det får vi ta igjen. Imorgen er det dåp :)

Lykke til med dåp i dag, millemari! Håper dere får en fin dag:)

Her er planen at eldstetuppa skal bli helt frisk, sånn at hun kan dra i barnehagen i morgen. Hun snørrer, men etter at hun har vært hjemme nesten en uke nå, så hadde det vært greit å få henne litt ut.

Ellers skal jeg få tatt meg en treningsøkt og besøke ei venninne. Prøver også å få fyr på peisen, men det kan jeg visst se lenge etter, nå gidder jeg ikke prøve mer. Mannen får ta det når han står opp. Litt irritert nå, ja;)

Ha en fin dag alle sammen!

Veiedag igjen. Uff, dårlig uke det har vært. Tror jeg har gått opp, ikke turt å veie meg siden sist snikveiing. Lykke til alle sammen :)

Nnem skrev:
Veiedag igjen. Uff, dårlig uke det har vært. Tror jeg har gått opp, ikke turt å veie meg siden sist snikveiing. Lykke til alle sammen :)

Det går helt sikkert fint!

Men synes ukene går veldig fort, får skikkelig piff at dette jeg. Lykke til med veiing i morgen!

Tusen takk alle sammen. Har eggløsning nå, så derfor vannet har kommet, så ikke en bra veiedag i morgen.

Har hatt en kjempefin dag med dåp for veslejenta! Stooort! :)
Og har da spist altfor masse mat og kaker... Lå godt an med veiinga tidligere i uken, men nå tror jeg det står ikke til.. masse salt mat og toppet det hele med en brødskive nå like før leggetid.. jaja, da er det bare til å vente å se imorgen hvordan det går..

lykke til jenter! :)

Herregud, kroppen min har gått helt av skafte, så nå har jeg gått opp enda mere Så var hele 2,3% opp.

Håper jeg kan bidra andre veien.  0,59% ned. Alle monner drar! 

Ny uke nye muligheter jenter! 

Vi kan jo prøve å motivere hverandre litt mer jenter, vi er tross alt et lag! 
Denne uken setter jeg meg et mål, men jeg setter det kanskje litt lavt så jeg skal ha mulighet å nå det. Jeg skal være i aktivitet/trene minst 300 min denne uken. Noen som henger seg på?

Trener alltid 5 dager i uka og mandag og fredag er det 2 timer, så 300min går som en lek, jeg er med
Har trent 120min i dag. 1time sirkelltrening og 1 time zumba.

Ikke hatt internett tilgjengelig forrige uke.. Nedgang 1kg på meg :-) Mitt mål denne uka er å trene mer. Nedgangen min hittil er i hovedsak pga endret kosthold. Men må bli flink til å være litt mer i aktivitet også. Lykke til i dag alle

Var ned 1,2kg her, så nådde målet mitt og veldig fornøyd. Håper vi klarer beholde alle lagmedlemmene våre!

Jeg er veldig med på å sette mål, men blir ikke de samme treningsmålene som dere har. Mine mål for uka:

5 mil på sykkelen
1 time på elipsemaskinen (hvis den har kommet, håper jeg får den i dag eller i morgen)
Vektmål: ned 700 gram

Utrolig bra av alle dere som gikk ned Efm oppdaterte ikke, så da er hun ute og blir uansett sist.
Så nå må jo bare koppen min våkne også går dette som bare det.

Leit at EFM ikke oppdaterte. Nå var vi heldig, hadde mista en deltager pga minst nedgang i dag gitt. Ja ja da er det bare å jobbe enda hardere denne uka og håpe det endelig synes på vekta også.

Flaks for meg at en ikke oppdaterte i kveld da....
I kveld har jeg lagd to gode ting som jeg tenkte å tipse dere om:
Supersunn softis! (banan i biter legges i fryseren. Når det har fryst tar du det i blender med en spiseskje melk og jeg tok sukrinmelis og litt canderel kakaopulver = bananis!! )

- cottage cheese blandet med canderel kakaopulver og sukrinmelis.

Søtt og godt OG ikke noe problem å spise og fortsatt være innenfor kalorigrensa.

Back
Topp