Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Smulen
ORIGINAL: FancyPants
Da jeg brukte det så føltes det ut som noen helte bensin i undeerlivet mitt og tente på.[:'(] Den kremen ble vasket av så fort som mulig, for å si det sånn. Er visst ganske mange som reagerer på Pevaryl.
Samme har jeg opplevd. Aldri mer... [:o]
ORIGINAL: *Iwanna humpalot*
Sjekket litt jeg og den typen bivirkning som du nevner er ikke nevnt (i felleskatalogen), og da burde du kontakte lege....
Håper du blir bedre fort, hørtes veldig ubehagelig ut[X(]
ORIGINAL: proudmummy
ser du er gravid...? du kan bruke den ved graviditet? siden du er det, BØR du dra på legevakta alså.....
ORIGINAL: lata
ORIGINAL: Pontus
ORIGINAL: lata
Jeg hadde dratt ned på legevakta og krevd å få snakke med lege. Sånn skal det absolutt ikke være...
har en liten kjørevei til legevakta..ikke bare å dra i "fare" for å bli avvist[&:] men jeg syns det var DÅRLIG håndtering av dama i tlf!
Kan de avvise deg og be deg vente til i morgen? Med tanke på at du er gravid også?
ORIGINAL: Pontus
ORIGINAL: proudmummy
ser du er gravid...? du kan bruke den ved graviditet? siden du er det, BØR du dra på legevakta alså.....
Ja...kan bruke den ved graviditet...forsikret meg om det før jeg kjøpte den..og det står også i pakningsvedlegget at det ikke er farlig for gravide å bruke....
Æsj...kanskje jeg skal ta en tlf til de igjen...[&:]
ORIGINAL: kasandre
Den reaksjonen du har nå, tror eg ikkje er bivirkninger altså... Eg tror bare at du fått en så kraftig sopp infeksjon, at du er resistent mot pevarylen! Eg får det selv sånn av og til, da er det kun tabletter som fungere!
De heiter diflucan og KAN taes i svangerskap ved nødstilfelle.
Ring legen igjen du og vær litt krass og krevende! Stakkars deg, veit hvor vondt dette er!