bivirkning/reaksjon på bruk av Pevaryl??

ORIGINAL: proudmummy

ORIGINAL: Pontus

ORIGINAL: proudmummy

ser du er gravid...? du kan bruke den ved graviditet? siden du er det, BØR du dra på legevakta alså.....

Ja...kan bruke den ved graviditet...forsikret meg om det før jeg kjøpte den..og det står også i pakningsvedlegget at det ikke er farlig for gravide å bruke....

Æsj...kanskje jeg skal ta en tlf til de igjen...[&:]

okei. ja, har hørt om bivirkninger, men ikke slik at noen har hovnet kraftig opp og må stå opp på natta for å dusje altså..[8|] jeg tok en slik dalacin (for å normalisere++ down there), og endte opp med enormt kløe og svie etterpå. hovnet IKKE opp, men var rød og sår. smurte først med jojoba olje på kvelden og zinksalve på dagtid i to dager, så var det borte. kommer liksom ikke på noe du kan prøve å smøre i fare for å gjøre det verre. har du googla det? lommelegen osv?

huff, unner deg det ikke altså...[&:]

har prøvd å google det litt...alt jeg får opp er bare det standard vedlegget som følger med[&:] dumme google[8D]

ORIGINAL: Pontus

ORIGINAL: kasandre

Den reaksjonen du har nå, tror eg ikkje er bivirkninger altså... Eg tror bare at du fått en så kraftig sopp infeksjon, at du er resistent mot pevarylen! Eg får det selv sånn av og til, da er det kun tabletter som fungere!
De heiter diflucan og KAN taes i svangerskap ved nødstilfelle.

Ring legen igjen du og vær litt krass og krevende! Stakkars deg, veit hvor vondt dette er!

wææææ[&:] skal ringe legen i morgen tidlig..takk for "tips"

Tror du gjør lurt i å ringe legevakta i dag eg... Og du må stå på ditt, ikkje gi deg på at du må få komme inn og du MÅ få noe til å ta soppen. Det er så innmari ubehagelig og ødelegger hele dagene... Husker en lillejulaften eg hadde det, satt heime på sofaen med vått håndkle mellom beina og grein... [&:] Ringte legevakta og han ba meg vente til over jula, eg blei so forbanna at eg skreik inni tlf om han var heilt idiot eller hva faen som feila han... Foreslår du gjør samme, for medisin fikk eg [;)]

Back
Topp