Bilstolpose

Vimseguri :D

Flørter med forumet
Er det virkelig nødvendig? Går det ikke ant å ha ullbody innerst, fleece utenpå og passe på at det er varmt i bilen? Evnt bruke et ullteppe i tillegg! Det er så utrolig mye utstyr en skal ha, og enkelte ting synes jeg kanskje kan bli i det meste laget! Flere jeg kjenner brukte ikke bilpose til babyen og har fortalt at de har også hørt andre har sagt at det ble veldig varmt til baby å ha på seg dette i tillegg til varme klær. Hva tenker dere? Er det et absolutt "må ha"? Takk for svar!

Vi har ikke hatt bilpose, og det går helt fint! Kler på klær etter vær og temperatur, og bruker et ullteppe:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Vi kommer til å kjøpe bilstolpose. Vi har parkering i parkeringshus litt lenger nede i gata, og jeg ser for meg maange irritasjonsmomenter med tepper som faller av osv, i tillegg til kalde vinterdager for bittesmå kropper.. I tillegg er det som regel kortere turer vi er på, hvis vi skal kjøre langt slik at det blir varmt i bilen kan vi alltids ta av vognposen.

22.02.2015 ♡

Kanskje et dumt spørsmål - men bruker du ullteppe i bilsete og rundt babyen eller kun på vei til bilen? De skal vel ha minst mulig mellom seg og selen pga sikkerthet? Forvirret og ingen erfaring fra tidligere!

Kanskje et dumt spørsmål - men bruker du ullteppe i bilsete og rundt babyen eller kun på vei til bilen? De skal vel ha minst mulig mellom seg og selen pga sikkerthet? Forvirret og ingen erfaring fra tidligere!

Legger ullteppe oppå selen. Bilstolen er mer enn varm nok i ryggen. Hvis vi skal korte turer lar jeg teppe ligge på, på langturer tar jeg det vekk når det er passe varmt i bilen:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg hadde bilstol pose, angrer ikke på kjøpet. Nå hadde vi en mild vinter, men var utrolig praktisk å kunne ta småen med uten masse klær i bilstolen. Posen åpnet vi når det var blitt varmt i bilen eller med gang vi satt han inn i bilen.. (forvarmet bil)

Men det er ikke et must, man kan klare seg uten også :)

Ok. Jeg må rett og slett tenke på det litt til :-o Men greit å få litt tilbakemeldinger på dette! Har lammeskinn som kan brukes i bilstol da det er hull til å tre selene gjennom. Og har ørten varme og gode strikka babytepper. Så i grunn tenker jeg at dette må da fungere greit det også. Men hørtes ut som bilstol-posen var kjekk å ha anyway!

Ok. Jeg må rett og slett tenke på det litt til :-o Men greit å få litt tilbakemeldinger på dette! Har lammeskinn som kan brukes i bilstol da det er hull til å tre selene gjennom. Og har ørten varme og gode strikka babytepper. Så i grunn tenker jeg at dette må da fungere greit det også. Men hørtes ut som bilstol-posen var kjekk å ha anyway!

Ville kanskje sett vinteren ann også? Blir det en veldig kald vinter kan det være utrolig praktisk :D

Det er ikke et must, men kjekt å ha ;) som så mye annet i utstyrsjungelen :p

Februar-14 mamma <3

Jeg skal se ann behovet. Vi får i midten av oktober.
Ser for meg at den kan være praktisk ved en veldig kaldt vinter, men blir jo fort varmt i bilen og da. Her kommer vi til å starte opp bilen før vi går ut så den er varm :)

Vi hadde bilpose i vinter. Kunne ikke klart oss uten da vi var på fjellet nesten hele vinteren med 25 minusgrader. Syntes det var supert å slippe å ha noe annet under enn body og bukse. De skal jo helst ikke ha mer i en bilstol. Når det ble varmt i bilen åpnet vi bare glidelåsen på posen så hu ikke ble for varm. Elsket den posen og synes det er synd vi er ferdige med det nå, men hu er så stor at hu tåler mer og kan bruke pledd da hu greier å dra det over seg igjen hvis det er for kaldt.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Vi hadde bilpose i vinter. Kunne ikke klart oss uten da vi var på fjellet nesten hele vinteren med 25 minusgrader. Syntes det var supert å slippe å ha noe annet under enn body og bukse. De skal jo helst ikke ha mer i en bilstol. Når det ble varmt i bilen åpnet vi bare glidelåsen på posen så hu ikke ble for varm. Elsket den posen og synes det er synd vi er ferdige med det nå, men hu er så stor at hu tåler mer og kan bruke pledd da hu greier å dra det over seg igjen hvis det er for kaldt.

Oi. Ja da skjønner jeg godt at du er fornøyd med din bilstolpose! 25 minusgrader, brrro_O Men det er ikke så kaldt der vi bor, og det er ikke ofte vi er på fjellet. Meeen man vet aldri! Kan være bruk for det likevel;)

Oi. Ja da skjønner jeg godt at du er fornøyd med din bilstolpose! 25 minusgrader, brrro_O Men det er ikke så kaldt der vi bor, og det er ikke ofte vi er på fjellet. Meeen man vet aldri! Kan være bruk for det likevel;)
Jeg brukte også som varme i ryggen. Og bare lå den over i stedet for å dra igjen glidelåsen når det ikke var så kaldt. Lettere å få åpnet den i bilen da.

Jeg tenker å sy en babywrap til bilstolen. Tenker den er enkel å brette over baby når vi skal ut, og i hvert fall enkel å ta av når det blir god varme i bilen. Er ikke så kaldt heller her jeg bor, og bilen står rett utenfor døren, så jeg bruker ikke masse penger på "skikkelig" bilstolpose.

Vi har kjøpt voksi move :) Gleder oss til å teste! Tror det kan være praktisk, selv om man sikkert kan klare seg uten også ;)

Jeg mener det er totalt unødvendig. Vi hadde ullklær og et pledd over hvis det var kaldt.
Stolen er varm i ryggen, så det er ikke nødvendig å ha lammeskinn heller. Vi hadde bilen i garasje, så det var stort sett varmt i bilen.
I tillegg hadde vi sete inne på vinteren, så setet var varmt da vi satte henne i.
Pleddet har aldri falt av.
Bilstolpose er en av de produktene jeg føler melker penger ut av kommende foreldre.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Oi, så du syr selv du altså FrkFant :-) Skulle ønske jeg også kunne lære meg det! Hvor finner en oppskrift på sånt da tro? :rolleyes:
Mamma har en symaskin stående som ikke blir brukt.

Føler også at det er mye som en kan klare seg uten, men man blir usikker når de som jobber på disse butikkene er så gode til å snakke for seg og en har null erfaring fra tidligere:confused: !! Uææ. Men, men. De har vel et poeng selv om jeg ikke alltid er enig;) Tihi

Oi, så du syr selv du altså FrkFant :) Skulle ønske jeg også kunne lære meg det! Hvor finner en oppskrift på sånt da tro? :rolleyes:
Mamma har en symaskin stående som ikke blir brukt.

Føler også at det er mye som en kan klare seg uten, men man blir usikker når de som jobber på disse butikkene er så gode til å snakke for seg og en har null erfaring fra tidligere:confused: !! Uææ. Men, men. De har vel et poeng selv om jeg ikke alltid er enig;) Tihi
Jeg finner de fleste oppskriftene på diverse blogger. Googler det jeg har lyst til å sy, og så finner jeg som regel det jeg trenger. Også kjøper jeg enkelte oppskrifter på Stoff og Stil :)

Back
Topp