Bilstolpose

Fikk ikkke til å redigere, men vil bare legge til at når jeg var alene med lillegull på dagtid så hadde jeg sjelden mulighet til å gå ut å varme opp bilen før vi skulle dra noe sted.
 
Bilstolpose er noe som er laget for at foreldre skal bruke unødvendig med penger. Evt så er det vel kjekt å ha om bilen ikke har fungerende varmeapparat :p svigers kjøpte voksi move til mini, det eneste vi fikk av det var en svett baby. Jeg har det alltid så varmt i bilen at jeg slipper å ha på meg mer enn bukse og genser :)
 
Bilstolpose er noe som er laget for at foreldre skal bruke unødvendig med penger. Evt så er det vel kjekt å ha om bilen ikke har fungerende varmeapparat :p svigers kjøpte voksi move til mini, det eneste vi fikk av det var en svett baby. Jeg har det alltid så varmt i bilen at jeg slipper å ha på meg mer enn bukse og genser :)
Helt enig, det er jo varmt i bilen når vi kjører også. Kler alltid av henne når vi skal kjøre bil.
 
For min del tenkte jeg det samme som deg.. kjøpte ikke, men så fikk vi en av pappa og de i gave. Supersmart! tok henne bare i stolen med den på og tok opp og igjen posen etterhvert som om det var varmt/kaldt rundt henne. Når hun sovnet og vi kom hjem kunne vi bare liste henne oppi sengen uten å begynne å vekke henne med å kle av ørten lag med klær..;)
 
Tenker at er du usikker så avvent og se om du føler du har behov etterhvert;)
 
Vi hadde voksi move, og den gjorde virkelig nytte for seg. Så enkelt og greit og sette ungen i bilstolen med bare body, strømpebukse og lue og ha igjen glidelåsen. Brukte den også i vogna.
 
Back
Topp