Bilstolen..

Bilstolen står i stua sammen med vogna og basen i garasjen. Enten legger vi det i bagasjen når vi drar til føden, eller så fikser han det i mens jeg og lille er på sykehuset [emoji4]
 
Bilstolen står i stua sammen med vogna og basen i garasjen. Enten legger vi det i bagasjen når vi drar til føden, eller så fikser han det i mens jeg og lille er på sykehuset [emoji4]
Ordner det nok sånn her og. [emoji14]
Står ved barnevogna i gangen. Ingen problem å røske det med seg før vi drar på føden altså... Eller for gubben å ta det med senere.
 
Ordner det nok sånn her og. [emoji14]
Står ved barnevogna i gangen. Ingen problem å røske det med seg før vi drar på føden altså... Eller for gubben å ta det med senere.

Sant [emoji4]
Vi er alle forskjellige da. Skjønner jo at noen vil ha alt klart og slippe å tenke på det også [emoji5]
 
Sant [emoji4]
Vi er alle forskjellige da. Skjønner jo at noen vil ha alt klart og slippe å tenke på det også [emoji5]
Ja, ser den. Spesielt om det er vanskelig å koble dem på.
Pappa lånte et besafe sete for... Ja. Vet ikke. Lenge siden da, til en av søstrene mine. 7 år siden, tror jeg.
Og det var jo heeelt umulig å få i bilen uten å ha doktorgrad i bilstoler...
 
Ja, ser den. Spesielt om det er vanskelig å koble dem på.
Pappa lånte et besafe sete for... Ja. Vet ikke. Lenge siden da, til en av søstrene mine. 7 år siden, tror jeg.
Og det var jo heeelt umulig å få i bilen uten å ha doktorgrad i bilstoler...

Ikke sant [emoji85] [emoji38] det er enkelte babydingser det burde fulgt med kurs [emoji23]
 
Ikke sant [emoji85] [emoji38] det er enkelte babydingser det burde fulgt med kurs [emoji23]
Ikke sant..! Men disse var vanskelige da.
På glattkjøringen var det en oppgave om å feste et barnesete [emoji28] bare for å teste det liksom. Mange gav bare opp - var vanskelig. [emoji14]
Uff.
 
Setet står klart i bilen. 18 dager igjen til termin :) Greit med alt som er på plass, og så stod den egentlig litt i veien sammen med vogn og alle andre babyting...
 
Back
Topp