Bilstolen..

Lillafrosk

Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Har dere satt denne inn i bilen, eller står den i gangen, "ready to go", eller.. Ikke pakket ut enda..? [emoji14]
 
Satt inn i går :) men lurer på å ta den ut igjen i helgen og få plass til bestemor på biltur :p
Bestemor trenger vel ikke plass [emoji28] vi kan vel bare slenge henne i bagasjen [emoji28]

Nei, er en fordel å bruke den plassen man har altså [emoji28]
 
Ikke komt på plass i bil, men vi har kort vei til og fra sykehus og iom det er barn nr2 får ikke barnefar sove på sykehus uansett, så da står den bare klar inne på "roterommet", der vi oppbevarer alt mulig :p
 
Ikke enda, men når perm starter neste uke er det en av tingene jeg tenkte fikse. Få satt på plass basen.
 
Den står i boden til vi trenger den. Kjipt å ha den i bilen så den blir solbleket før den blir brukt liksom hehe
 
Den står i boden til vi trenger den. Kjipt å ha den i bilen så den blir solbleket før den blir brukt liksom hehe
Åja, dere har sol, dere [emoji23]

Akkurat DEN biten tenker jeg egentlig ikke på. Begrenset hvor solbleket den blir inni der tror jeg.. L sin beltestol har stått der i 2 år eller noe, og ser forsåvidt enda ny ut.. [emoji14]
 
Ikke på plass enda, vet ikke om den blir satt på plass før samboern kommer å hentet oss
Hans bil å bare han som kjører av oss så det får han styre med selv:p
Han vil ikke ha den inn for tidlig så da får han bare bestemme:)
 
Står klar i kjelleren :)
 
Ooh, og apropos.. Har dere vasket bilstoltrekket?
Står visst i bruksanvisningen at jeg må gjøre det før bruk men...
Virker som et mareritt å ta av/på trekket gitt [emoji33][emoji33]
 
Den står i esken i boden :p

Tenkte pakke den ut denne uken, så skal den stå klart i boden til den som eventuelt skal kjøre oss hjem fra sykehuset :) (mannen har ikke lappen)
 
Åja, dere har sol, dere [emoji23]

Akkurat DEN biten tenker jeg egentlig ikke på. Begrenset hvor solbleket den blir inni der tror jeg.. L sin beltestol har stått der i 2 år eller noe, og ser forsåvidt enda ny ut.. [emoji14]
Hehe ja enn så lenge [emoji2] [emoji23] åååja...B sin stol er falmet og blitt skikkelig stygg. Bytter til beltepute om 2 kg da hehe
 
Hehe ja enn så lenge [emoji2] [emoji23] åååja...B sin stol er falmet og blitt skikkelig stygg. Bytter til beltepute om 2 kg da hehe
Vel. Kan være fordi det er sol her i type.. Maks 20 dager i året [emoji23][emoji23]
Er gjerne nesten 10 måneder vinter og 2 måneder sommer (hvorpå over halve sommeren regner bort) [emoji51]
 
Vår ligger i bagasjerommet på bilen, i tilfelle jeg plutselig føder på ferie.. den blir nok liggende der til vi skal hjem fra sykehuset tenker jeg.
 
Ligger i bilen, men bare pga latskap! Vi har ikke festet basen enda heller, men det der får pappaen styre med. Jeg gidder ikke! Haha.
 
Basen er satt på plass i bilen, og vi har satt på solskjerming på vinduene og baksetespeilet er stilt inn. Bilstolen bør helst ikke ligge i bilen i tilfelle kollisjon før babyen får brukt den. Den står i gangen klar til å ta med når vi skal hjem fra føden.
 
Ooh, og apropos.. Har dere vasket bilstoltrekket?
Står visst i bruksanvisningen at jeg må gjøre det før bruk men...
Virker som et mareritt å ta av/på trekket gitt [emoji33][emoji33]

Har vasket trekket på maxi-cosien, men ikke satt setet i bilen. Blir nok ikke gjort før vi skal hjem fra sykehuset. Jeg klarte seriøst ikke å finne ut ut hvordan jeg skulle få trekket av (eller på igjen, for den saks skyld). Endte med å finne film på youtube og spille av og stoppe for hver eneste lille flik [emoji85] Veldig god hjelp i det!

Jeg rakk bare å skrive "ta av tre" i google før jeg fikk opp "Ta av trekk på maxi cosi", "ta av trekk på besafe izi" og "ta trekk maxi cosi". Tydeligvis en vanlig utfordring [emoji13] Regner med at det finnes videoer for de fleste andre seter også.
 
Back
Topp