Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Har dere satt denne inn i bilen, eller står den i gangen, "ready to go", eller.. Ikke pakket ut enda..? [emoji14]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bestemor trenger vel ikke plass [emoji28] vi kan vel bare slenge henne i bagasjen [emoji28]Satt inn i går men lurer på å ta den ut igjen i helgen og få plass til bestemor på biltur
Bestemor trenger vel ikke plass [emoji28] vi kan vel bare slenge henne i bagasjen [emoji28]
Nei, er en fordel å bruke den plassen man har altså [emoji28]
Åja, dere har sol, dere [emoji23]Den står i boden til vi trenger den. Kjipt å ha den i bilen så den blir solbleket før den blir brukt liksom hehe
Hehe ja enn så lenge [emoji2] [emoji23] åååja...B sin stol er falmet og blitt skikkelig stygg. Bytter til beltepute om 2 kg da heheÅja, dere har sol, dere [emoji23]
Akkurat DEN biten tenker jeg egentlig ikke på. Begrenset hvor solbleket den blir inni der tror jeg.. L sin beltestol har stått der i 2 år eller noe, og ser forsåvidt enda ny ut.. [emoji14]
Vel. Kan være fordi det er sol her i type.. Maks 20 dager i året [emoji23][emoji23]Hehe ja enn så lenge [emoji2] [emoji23] åååja...B sin stol er falmet og blitt skikkelig stygg. Bytter til beltepute om 2 kg da hehe
Ooh, og apropos.. Har dere vasket bilstoltrekket?
Står visst i bruksanvisningen at jeg må gjøre det før bruk men...
Virker som et mareritt å ta av/på trekket gitt [emoji33][emoji33]