Bilstol !

Vi har akkurat vært på en åtte dagers bilferie hvor vi har tilbakelagt 223 mil. Opplevde ikke hengende hoder som noe problem på mine tvillinger, selv om den ene gutten kunne henge litt med hodet i blant. De hadde humøret på topp hele ferien, og det tyder jo på at de hadde det fint i setene sine :)

Så misunnelig på at stolene funker ;-) vi kommer til å sende den inn, tror bilsete er for bratt og at det er det som gjør at vi ikke får god nok stilling i bilstolen :-(
 
Så misunnelig på at stolene funker ;-) vi kommer til å sende den inn, tror bilsete er for bratt og at det er det som gjør at vi ikke får god nok stilling i bilstolen :-(
Æsj, så ergerlig! :( Vi har ganske flate bakseter i vår bil, så vi kom tydeligvis godt ut sånn sett. Hvis det er veldig mye vinkel i baksetet hos deg tror jeg du vil komme bedre ut med et sete som festes med belter, for da kan du få tilbehør for å bygge opp og utjevne underlaget under barnesetet. Barnas hus og lignende butikker har slikt tilbehør. Dessverre har man ikke den muligheten når man bruker isofix...
 
Snike fra september! Ka butikk selger concord reverso? Skulle avgjer e ha sett det og prøvd det i bilen! :)
 
Æsj, så ergerlig! :( Vi har ganske flate bakseter i vår bil, så vi kom tydeligvis godt ut sånn sett. Hvis det er veldig mye vinkel i baksetet hos deg tror jeg du vil komme bedre ut med et sete som festes med belter, for da kan du få tilbehør for å bygge opp og utjevne underlaget under barnesetet. Barnas hus og lignende butikker har slikt tilbehør. Dessverre har man ikke den muligheten når man bruker isofix...

Blir nok beltefeste på oss tror jeg ja, vil ha stol som går opp til 25kg så da har man ikke så mye valg ;-)
 
Snike fra september! Ka butikk selger concord reverso? Skulle avgjer e ha sett det og prøvd det i bilen! :)

Har ikke sett noen butikker som selger den, har forsåvidt ikke sjekka så nøye, men anbefaler absolutt å få testa det i egen bil før du kjøper. Det har vi lært at vi må gjøre ;-)
 
Såvidt meg bekjent er det bare Lilleprinsen som har det i butikken sin, ellers må man handle det på nett. Så bor man ikke i nærheten av den butikken, så må mal bare ta sjansen. Vi bor i midt-norge og måtte sånn sett gamble litt.
 
Tips: vi har kjøpt aeromoov som man kan ha i bilstolen/vognen osv og hjelper å regulere temperaturen :) nå når det er så varmt så transporterer den varmen slik at barnet ikke blir svett på ryggen! :) på vinteren når det er kaldt vil barnet holde varmen;)
 
Vi har Cybex Sirona, elsker den!
 
Cybex Sirona har kommet i hus ;) elsker den ♡
Vi har noe besafe i den gamle bilen men den liker jeg ikke stort. Han sitter veldig rett opp å ned.
 
Har også Sirona <3
 
Back
Topp