Bilstol !

Vi har byttet til Sirona! Lillemor sitter som en dronning :) i vår bil tar det setet mindre plass en Besafe som vi også vurderte.
Samtidig likte jeg at man kan legge ryggen veldig langt ned på Sirona setet! Hodet hennes vil aldri falle fremover om har henne i den laveste liggestillingen.
Vente berre på nytt tilbud på BarnaHus eller liknande, så nn at me får kjøpt den stolen me og :p Heldigvis har han fremdeles god plass i Brio Primo stolen ette eg tok ut posen :p
 
Takk :) men detta e Britax sitt, ikkje Cybex ;) Men dei e sikkert lika gode :)
 
Ho på barnebarn sa at dette er testa i rundvelt, men cybex vil ikkje svare på om sirona er det :/ so går nok for dette trur eg!
 
Vente berre på nytt tilbud på BarnaHus eller liknande, så nn at me får kjøpt den stolen me og :p Heldigvis har han fremdeles god plass i Brio Primo stolen ette eg tok ut posen :p

Bilxtra har tilbud. Der vi kjøpte vårt. 3990kr. Pluss at da får man med ett produkt til barna i bilen. Vi valgte ett stort og rosa speil så vi ser henne bedre. Det vi hadde var så lite.
 
Bilxtra har tilbud. Der vi kjøpte vårt. 3990kr. Pluss at da får man med ett produkt til barna i bilen. Vi valgte ett stort og rosa speil så vi ser henne bedre. Det vi hadde var så lite.
Forstår ikkje kor du finne da tilbudet eg... :)
HAdde eg budd i Stavangerområdet, så hadde eg vertfall tatt turen ti BG Rekvisita i Hillevågsveien, der får du Cybex Sirona til 3499,- Der har dei kjempegod service ;) Lure på om eg ska ringa di, kanskje dei sende setet opp her portofritt :p
 
Forstår ikkje kor du finne da tilbudet eg... :)
HAdde eg budd i Stavangerområdet, så hadde eg vertfall tatt turen ti BG Rekvisita i Hillevågsveien, der får du Cybex Sirona til 3499,- Der har dei kjempegod service ;) Lure på om eg ska ringa di, kanskje dei sende setet opp her portofritt :p

Jeg kom tilfeldigvis over det da jeg søkte på finn.no.
Så ringte jeg å det stemte!
 
Jeg kom tilfeldigvis over det da jeg søkte på finn.no.
Så ringte jeg å det stemte!
Eg og fant ei annonsa på finn, men den gjelde kun butikken på Alna/Ryen ;) litt langt for meg å reisa :p hadde da vært Bergen, så hadde da funka :p
 
Ja der kan du se. Det var så lenge lageret holdt. Vi kjøpte på strømmen. Men tenkte ikke over at det kun var utvalgte :)
 
Vi er i allefall strålende fornøyde med våre. I helga var vi på langtur og kjørte 2 x 18mil, med to smørblide gutter i baksetet. Sov godt når de duppa av også :)

Opplever du at hodet detter veldig lett ned på brystet på dine gutter når de sover?
Er egentlig veldig fornøyd med stolen, men hodet til gutten faller så fort ned på brystet når han sovner, at jeg føler at vi må bytte stol.
 
Opplever du at hodet detter veldig lett ned på brystet på dine gutter når de sover?
Er egentlig veldig fornøyd med stolen, men hodet til gutten faller så fort ned på brystet når han sovner, at jeg føler at vi må bytte stol.
Vi har akkurat vært på en åtte dagers bilferie hvor vi har tilbakelagt 223 mil. Opplevde ikke hengende hoder som noe problem på mine tvillinger, selv om den ene gutten kunne henge litt med hodet i blant. De hadde humøret på topp hele ferien, og det tyder jo på at de hadde det fint i setene sine :)
 
Back
Topp