Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme herHar cybex sirona. Brukt den siden hun var 7 mnd gammel. Veldig fornøyd![]()
Besafe izi combi. Kjøpte den fordi vi fikk en bra pris. Vurderte izi plus også, men hørte det tar 6cm større plass.
Synes alle fra besafe virker ganske like i utformingen.
Synes også det er greit at den går til 25 kg og at det kan snus hvis det fortsatt passer etter hun har fylt 4 år. Virker som hun er liten av vekst da, så godt mulig hun kan det
Hadde vi hatt isofix er det mulig vi hadde vurdert andre seter også.
Kommer kanskje an på om det er izi combi med eller uten isofix? Isofix går alltid bare til 18 kg.Trodde izi combi kun gikk til 18 kg? Det fikk jeg beskjed om på barnas hus hvertfall..
Kommer kanskje an på om det er izi combi med eller uten isofix? Isofix går alltid bare til 18 kg.
OkeiJeg hadde tenkt til å kjøpe izi combi uten isofix, men den gikk bare til 18 kg fikk jeg beskjed om. Står forsåvidt på sidene dems også.
Tenkte det var greit å vite så man ikke sikrer barna feilOkeija, da stemmer nok det
![]()
Ja, viktig det.Tenkte det var greit å vite så man ikke sikrer barna feil![]()
Kanskje jeg husker feil da, heheJeg hadde tenkt til å kjøpe izi combi uten isofix, men den gikk bare til 18 kg fikk jeg beskjed om. Står forsåvidt på sidene dems også.
Kanskje jeg husker feil da, heheAlle seter som festes med isofix går bare til 18kg når de festes med isofix. Dette fordi selve isofix-festet ikke går lenger enn til 18 kg. Da må man feste med belter etter det.
Jeg tror uansett hun vokser ut av setet før hun passerer 18 kg hvis hun vokser som meg da jeg var barn![]()
Det går bare til 18. Vi hadde det til eldste og han passet i det når han var 4 år, både lengde og vekt.Besafe izi combi. Kjøpte den fordi vi fikk en bra pris. Vurderte izi plus også, men hørte det tar 6cm større plass.
Synes alle fra besafe virker ganske like i utformingen.
Synes også det er greit at den går til 25 kg og at det kan snus hvis det fortsatt passer etter hun har fylt 4 år. Virker som hun er liten av vekst da, så godt mulig hun kan det
Hadde vi hatt isofix er det mulig vi hadde vurdert andre seter også.