Bilstol nummer to!

Vi har ikke starta å tenke på ny bilstol enda. Vi har ei stund igjen i dan gamle ennå tror jeg :)
Det har vi også, men vi kjøpte ny for to måneder siden for å se om det hjalp på skrikingen hennes. Nå kommer hun jo høyere opp og ser mer.
Babysetet bruker vi som ekstrasete:)

Vi hadde peilet oss inn på cybex sirona, men så sier flere venninner at den er kort i ryggen og derfor ikke varer like lenge som andre seter. Nå er jeg helt blank, men vi må ha et nytt sete snart. Jenta mi er ganske lang.

Bytta til britax multitech 2. Fordi den kan brukes begge veier, går opp til 25 kg. OG det er den stolen volvo selger som sitt sete, bare med annet navn (volvo vendbart sete) og det er ingen hemmelighet at volvo ligger på topp når det gjelder sikkerhet. Derfor har vi stor tro på dette sete :)

Vi har izi pluss, veldig fornøyd.. Han sitter godt og kan se ut av vinduene. En helt ny kjøreopplevelse da han trives veldig godt i setet. Fikk tips av en veninne om setet, at det lønte seg i forhold til plass at de andre setene fort kan bli små, så må du kjøpe enda et setet..

Vi har besafe izi plus, veldig fornøyd! Hun kommer seg høyere opp og ser mere ut, og dermed blir hun også litt mer tolmodig i bilen :-) Et annet pluss er at stolen kan brukes opp til 25 kg. Dette var vel hovedgrunnen til at det ble akkurat denne.

Dra innom en plass og test ut seter, både hvordan velsa sitter i det og hvordan det står i deres bil. Holder du deg til de kjente merkene er setene gode uansett.

Dra innom en plass og test ut seter, både hvordan velsa sitter i det og hvordan det står i deres bil. Holder du deg til de kjente merkene er setene gode uansett.
Ja, vi skal gjøre det. Blir ikke noe klokere av å lese på nettet, så vi får ta oss en runde og sjekke de ut i butikk :)

Vi kjøpte BeSafe iZi Kid i-size, de er godkjente på de nye barnebilstol kravene som har kommet (de andre stolene er fremdeles gyldige i 2 år til eller noe sånt før alle må ha denne godkjenningen)
Så da tenkte vi det var like greit å bare kjøpe den med en gang, så slipper vi å evt bytte, og vi kan selge det igjen når ho er ferdig med det.
Veldig fornøyd med setet

Har cybex sirona og eeeeelskar den ❤️ Kjem nok til å ha det til dei to andre når den tiden kjem :)

Vi kjøpte BeSafe iZi Kid i-size, de er godkjente på de nye barnebilstol kravene som har kommet (de andre stolene er fremdeles gyldige i 2 år til eller noe sånt før alle må ha denne godkjenningen)
Så da tenkte vi det var like greit å bare kjøpe den med en gang, så slipper vi å evt bytte, og vi kan selge det igjen når ho er ferdig med det.
Veldig fornøyd med setet
Ja, vi begynner å helle mot dette setet, vi og. Gjør det veldig godt i tester, et solid og sikkert sete.

Har cybex sirona og eeeeelskar den ❤️ Kjem nok til å ha det til dei to andre når den tiden kjem :)
Er så mange som sier at det er kort i ryggen og at man risikerer at barnet vokser ut av det før man skifter til beltestol. Det gjør meg veldig skeptisk, jenta mi er allerede lang.

Er så mange som sier at det er kort i ryggen og at man risikerer at barnet vokser ut av det før man skifter til beltestol. Det gjør meg veldig skeptisk, jenta mi er allerede lang.

Den første modellen var kort i ryggen. Dei nye modellene er lengre i ryggen :)

Vi har snakka om det lenge, men hun sitter fint i babysete fortsatt.

Har lyst på Cybex sirona, men vi skal dra å prøve de ulike.

Ønsker oss cybex sirona, men må prøve det før vi kjøper siden den koster så mye :o

Vi har besafe I-size :) Bestått nyeste versjonen av kollisjonstester, og har iso-fix :) Velger iso-fix fremfor et sete han kan bruke litt lengre...

Vi landet på Cybex Sirona til slutt! Den var ikke så liten som jeg frykta og snuppa satt veldig fint i den! :)

Back
Topp