Bilstol nr 2

Tenker på besafe izi kid eller hva den nå heter. Hadde besafe som stol nr 2 med storesøster, og den var veldig god å sitte i.

Vi får se litt og prøve litt tror jeg.

Storesøster var ca 6 mnd når vi bytta sete.
 
Vi er veldig usikre på hva vi skal velge. Har tre barn i baksete så trenger et som er minst mulig og helst med isofix.
 
Dere med lange barn bør vel ikke gå for Cybex. Mener den er relativt kort i ryggen. Vet i alle fall om flere som har måttet bytte stol etter hvert også ungen har blitt for lang.
 
Dere med lange barn bør vel ikke gå for Cybex. Mener den er relativt kort i ryggen. Vet i alle fall om flere som har måttet bytte stol etter hvert også ungen har blitt for lang.
Har hørt flere som har sagt det, men har ikke den erfaringen at den er spesielt kort i ryggen. Har altså et eldre barn som er ganske så lang.
 
Dere med lange barn bør vel ikke gå for Cybex. Mener den er relativt kort i ryggen. Vet i alle fall om flere som har måttet bytte stol etter hvert også ungen har blitt for lang.
Har hørt flere som har sagt det, men har ikke den erfaringen at den er spesielt kort i ryggen. Har altså et eldre barn som er ganske så lang.
Var å testet i dag.
Var på en lokal butikk og mini satt flott i den stolen nå. Og ser at den fort kan bli kort.
Men det nevnte hun ikke om

Var så på barnas hus. Hun sa det med kort rygg!
Hun anvefalte Besafe izu kid x1 i-size da den var 40cm i ryggen

La av en cybex til mandag da jeg igrunn hadde bestemt meg
Nå ble jeg usikker

Får vel evt ta en av hver :eek: er jo 3 biler hun kommer til å sitte i fremmover
 
Var å testet i dag.
Var på en lokal butikk og mini satt flott i den stolen nå. Og ser at den fort kan bli kort.
Men det nevnte hun ikke om

Var så på barnas hus. Hun sa det med kort rygg!
Hun anvefalte Besafe izu kid x1 i-size da den var 40cm i ryggen

La av en cybex til mandag da jeg igrunn hadde bestemt meg
Nå ble jeg usikker

Får vel evt ta en av hver :eek: er jo 3 biler hun kommer til å sitte i fremmover
Synes ikke den et kort. Storebror som blir to denne uken sitter fint i den og kan sitte lenge ennda, og han er ikke liten :)
 
Synes ikke den et kort. Storebror som blir to denne uken sitter fint i den og kan sitte lenge ennda, og han er ikke liten :)
Samme her. Jenta til ei venninne er 3 og sitter fint i stolen og har den nok enda en stund. Hun er visst høyere enn "normalen".
 
Du har begge?
Vi har besafen fra før, kjøpte sirona siden vi ikke like den. Får øyeblikket sitter Tuva i sironaen og storebror i besafen. (Storebror satt i den før hun fikk den). skal kjøpe en til sirona så storebror får også. Da havner besafen på søppla. Liker den virkelig ikke...
 
Vi har besafen fra før, kjøpte sirona siden vi ikke like den. Får øyeblikket sitter Tuva i sironaen og storebror i besafen. (Storebror satt i den før hun fikk den). skal kjøpe en til sirona så storebror får også. Da havner besafen på søppla. Liker den virkelig ikke...
Link til akkurat den besafen du har?
 
Back
Topp