Bilstol nr 2

Vi skal ha cybex sirona :) men det blir nok en good stund til enda. Lille er lang og slank, men ikke så veldig lang i ryggen. Dessuten når jeg "presser" rompa helt ned til selen er det riktig så god plass igjen til skuldersele. Lengst mulig i babystol.

Sirona pga testvinner og veldig lett å montere samt kjempe praktisk at du kan snu det til siden :)
 
Vi har byttet til cybex sirona, sittrr mye bedre i den :)
 
Vi har et sirona cybex etter forrigeman :)
 
Godt å høre! Det blir nok den her og. Men må ha minst 2 stoler. Kanskje 3 :eek: vi har 2 biler og mamma må ha en i sin
Hvor ofte bruker dere de forskjellige bilene da? Og sitter dere ofte på med din mor? Du vet disse setene er veldig lette å flytte?
 
Det har vi og!

Men babyen her får ikke det setet før om leeenge enda, bruker babysetet så lenge som mulig.

Ja hun blir nok i babysete en stund ennå, de andre to brukte det til de var nærmere 1 år.
 
Her har jeg ikke begynt å tenke på neste bilsete enda. Skulle gjerne hatt sirona cybex, men vi har ikke isofix I bilen. Var slit nok å finne en bra bilstol til nr2. Tror jeg skal si ny bil først jeg:p
 
Er Cybex Sirona plusgodkjent? Da jeg leste en artikkel om godkjente stoler så var ikke den nevnt. Men jeg så ikke på datoen.

Vi skal ha Besafe izi up/izi kid eller hva den heter. Husker ikke. Hadde en til storebror, og var veldig fornøyd :)
 
Last edited:
Back
Topp