Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Hanne79
ORIGINAL: SnartPappa
Her tror jeg ikke helt du vet hva du snakker om. Det spiller ingen rolle hvor stor og "klumpete" bilen di er. Du snakker om at din bil er mer robust enn en Ford stv. Hvis du ser på Euro NCAP sine tester kommer Ford Focus ut med 4 stjerner for barnesikkerhet ( 5 er maks ) Mens Jeep ikke en gang er på topplista. Hvordan forklarer du det? Sier ikke at Jeep er en dårlig bil, men å uttale om at den er så veldig barnesikker uten å vite hva man snakker om er bare tåpelig. Når du da i tillegg trekker frem Ford som en lite sikker bil, når den faktisk kommer blandt de beste i testen, viser at du skriver før du tenker.
Og 4 hjulstrekk er ikke mer sikkert enn 2 hjulstrekk, de kommer seg bare lettere frem, men bremser ikke noe bedre enn andre. Da bør du heller se på hva slags dekk du har på bilen din.
Du nevner også et sted at du har fått råd fra mora og bestemora di, det har skjedd en del ting på babyfronten siden de hadde barn!
Foreslår at du tenker deg om neste gang du skal uttale deg, slik at vi kan få en sakelig diskusjon her.
Snart Pappa og Ford eier
Siden du spør om det er mer jeg vil henge meg opp i så.... [:D]
Han argumenterer i hvert fall sakelig, og sier at han tror du tar feil ang. bil på grunnlag av det du skriver, ikke fordi du er dame... Mens du sier han ikke har peiling på fordi han er en mann??? Signerer innlegget hans i sin helhet.. ikke nødvendigvis fordi han har rett, men fordi han legger ting frem på en saklig og grei måte! Kanskje du kunne lære en ting eller to???[;)]
ORIGINAL: louis2
når en mann kommer og sier at jeg ikke har det miste peil på bil svarer jeg med samme mynt og det er vel minst like fornærmende for meg og hva vet han om min mor og om hun er oppdatert?? var det noe mere jeg skrev du vil henge deg opp i[:D]
ORIGINAL: Star83
Oj,ble jo "avslutta" på en vennlig måte jo...[:-]
(Sorry,kunne ikke dy meg...)
ORIGINAL: Ella
ORIGINAL: Star83
Oj,ble jo "avslutta" på en vennlig måte jo...[:-]
(Sorry,kunne ikke dy meg...)
Hipp hurra for den.....er det mulig???
Men lurer jeg... Vi brukte nett i begynnelsen, ser at mange fraråder det, og vi la puter som var med på begge sider av junior så han ikke skulle bevege seg så mye i bagen. Er det da fortsatt farlig???? Syntes han lå rimelig sikkert det jeg.. De skal jo ikke sitte så mye i begynnelsen så vi brukte ikke stol før han var et par mnd..