Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor er de på tilbud?Har handla mellombara eg eldste spiser 1-2 om dagen og når de vanligvis koste nesten 30 kr pakken er det veldig greit når de er på tilbud til 9,90!
Vis vedlegget 316010
Hvor er de på tilbud?
Åååh, billig! Men de blå med kokos er best, synes jeg!
Ah, nå ble jeg sulten!Burgerking med gutta mine før minsten skal til faren i helga.
Dette bekreftet det jeg tenkte på tur hjem fra jobb: JEG VIL HA BK MATBurgerking med gutta mine før minsten skal til faren i helga.
Ah, nå ble jeg sulten!
Dette bekreftet det jeg tenkte på tur hjem fra jobb: JEG VIL HA BK MAT
Igår var det liksom 14 pluss grader her kl 07 på morgenen. Tenkte hm det er deilig. Sitter inne på jobb fra kl. 12, det hadde før det haglet litt men ikke mer. SÅ MØTER DETTE MEG NÅR JEG SKAL HJEM ETTER 1 TIME OVERTID!!!
Vis vedlegget 316089
Jeg bor på Nordmøre, ca 3 timer fra Trondheimoyda, det var forskjell. Hvor er dette? Hørte de har snødd ned i Trondheim i dag også
Aha, sikkert samma stormenJeg bor på Nordmøre, ca 3 timer fra Trondheim
Haha ja! Vi bor vell ikke langt unna hverandre for her er det likedan Kunne gå i tshorte igår liksomIgår var det liksom 14 pluss grader her kl 07 på morgenen. Tenkte hm det er deilig. Sitter inne på jobb fra kl. 12, det hadde før det haglet litt men ikke mer. SÅ MØTER DETTE MEG NÅR JEG SKAL HJEM ETTER 1 TIME OVERTID!!!
Vis vedlegget 316089
Jævla møreHaha ja! Vi bor vell ikke langt unna hverandre for her er det likedan Kunne gå i tshorte igår liksom
Trøndelag jeg da, men på grensa til møreJævla møre