Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min andre Kristi himmelfartsdag på Ahus! For seks år siden fødte jeg, nå ligger jeg inne til observasjon..
Vis vedlegget 326776
Ble lagt inn til observasjon pga økende symptomer på svangerskapsforgiftning. Heldigvis har babyen det bra og det er ingen forandring på blodtrykk og urin i forhold til tidligere. Fikk pannehodepine, kvalme og smerter øverst i magen på onsdag ettermiddag/kveld smertene øverst i magen har gitt seg, men kvalmen og hodepinen er her fremdeles. Fikk dra hjem nå på formiddagen, men med lav terskel for rekontakt.Håper alt går bra Hva har skjedd?
Så bra. God bedring håper lille holder seg inne en god stund til!Ble lagt inn til observasjon pga økende symptomer på svangerskapsforgiftning. Heldigvis har babyen det bra og det er ingen forandring på blodtrykk og urin i forhold til tidligere. Fikk pannehodepine, kvalme og smerter øverst i magen på onsdag ettermiddag/kveld smertene øverst i magen har gitt seg, men kvalmen og hodepinen er her fremdeles. Fikk dra hjem nå på formiddagen, men med lav terskel for rekontakt.