Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hva er alle disse til?Vis vedlegget 315864 Ca 10 pakker ferdig. Bare 50-60 igjen![]()
Jøssnyttårsbukkene![]()
Jøss![]()
Nei, ikke hørt om hellerhar ikkje dåke sånne på nyttårsafta?

Nei, ikke hørt om heller![]()
unger som kler seg ut i morsome kostymer og synger julesangerså får de snop. Alltid vært tradisjon her
![]()

julebukk der jeg kommer fra.
hvor bor du? Hadde en runde på dette i forrige termingruppe, det er visst veldig lokale tradisjoner![]()
Tenkte det var Bergen jalitt uttafor bergen. Er litt forskjellige tradisjoner innenfor kommunen her også faktisk. 2 min unna her så går de 13 desember på Lucia dagen. Men her vi bor har vi alltid gått på nyttårsaften![]()
litt uttafor bergen. Er litt forskjellige tradisjoner innenfor kommunen her også faktisk. 2 min unna her så går de 13 desember på Lucia dagen. Men her vi bor har vi alltid gått på nyttårsaften![]()
Den så meeeeget digg ut nåSnart heimalaga pizza her med masse chilli![]()
Ja, det så godt ut! Her ble det ostesmørbrød til lunsj i dag, jeg har såå lyst på krydra mat. Gjerne kjøtt. Det er jeg ikke så glad i til vanlig..Snart heimalaga pizza her med masse chilli![]()
Snart heimalaga pizza her med masse chilli![]()