Bildetråd :-)

Gikk ut for litt friskluft :)

Vedlegg

• 1413721312915.jpg
    1413721312915.jpg
    82,7 KB · Visninger: 63
Da var senga montert og redd opp. Nå kan bebis bare komme :)
Eller holde seg inne til i hvert fall uke 37 :P

Vedlegg

• 1413724689256.jpg
    1413724689256.jpg
    43,9 KB · Visninger: 73
Samlet alle babyklærne i str 50/56 for å finne ut hva vi mangler, som er en god del :-p blant annet ull, strømpebukser og varme klær..

Vedlegg

• 1413804928447.jpg
    1413804928447.jpg
    74,5 KB · Visninger: 67
Hehe, jeg gikk over til den uten så mye sukker. Men har ikke drukket en hel xxl pakke da. Men det er jo så godt

Må bare spørre, den med mindre sukker, er den god? Tåler normalt ikke melkeprodukter men nå som jeg er gravid så godtar magen tydligvis det meste! :D

Må bare spørre, den med mindre sukker, er den god? Tåler normalt ikke melkeprodukter men nå som jeg er gravid så godtar magen tydligvis det meste! :D
Jeg er melkeintolerant så bruker blå alopro soyamelk. Hodet mitt sa at det ikke var godt uten sukker første gang. Men etterpå ingen problem. Både jeg og gubben drikker fort noen glass for å si det slik. Og han merket ikke forskjell. Tror jeg hadde litt sukkerabstinenser xD

Og vi har ikke bare kjøpt en pakke for å si det slik. ;) tihi

Jeg er melkeintolerant så bruker blå alopro soyamelk. Hodet mitt sa at det ikke var godt uten sukker første gang. Men etterpå ingen problem. Både jeg og gubben drikker fort noen glass for å si det slik. Og han merket ikke forskjell. Tror jeg hadde litt sukkerabstinenser xD

Og vi har ikke bare kjøpt en pakke for å si det slik. ;) tihi

Da skal den prøves!! :D
Jeg drakk allpro en stund med oboy men fikk vondt i magen alikevell. så gikk det opp for meg at det var melk i oboyen, hehe! :p men nå reagerer jeg ikke på et stort glass melk med oboy en gang (bare vekta som reagerer, hehe), skulle tydligvis vert gravid hele tiden:D

Da skal den prøves!! :D
Jeg drakk allpro en stund med oboy men fikk vondt i magen alikevell. så gikk det opp for meg at det var melk i oboyen, hehe! :p men nå reagerer jeg ikke på et stort glass melk med oboy en gang (bare vekta som reagerer, hehe), skulle tydligvis vert gravid hele tiden:D
Sikker? Lenge siden du hr drukket oboy? For jeg kjøpte oboy fordi det ikke er melk i. Så på pakken nå. Alle andre har melk.

Jeg husker jeg sjekka boksen å at det sto melk, men det begynner å bli en del år siden altså! Sikkert derfor det er så syyykt godt nå! Men ser på den boksen vi har i skapet nå at det ikke står melk på den heller! JIPPI! Hehe :-D

DIN FEIL! Drakk 3 glass med Oboy. Nå er jeg så "mett" jeg er usikker om jeg kommer meg opp trappa for å legge meg. XD

Hihihi!! Jeg måtte faktisk ha et glass når jeg leste denne når jeg hadde do pause i natt! Å det var diiiin feil, hihi :P fytti så godt!! XD

Back
Topp