Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den var fin! Vi får nye sofaen vår på tirsdag, jeg GLEDER meg. Den va har er så ødelagt, nedslitt og vondt å sitte i...
Kjempe søt!! Flink du har vært!
Den var nydelig. Den hadd. Passet fodt inn her altså. Love it
Åååh, ikke nevn det en gang. Savner tørketrommel!!! Hvis alt er i rute, får jeg bruke den igjen om 2 uker. Den har stått så utilgjengelig og ganske ubrukt i 2 år. Men nå blir det bra når det blir nytt bad. Det er jo så deilig å ha tørketrommel.Takk takk glad jeg har tørketrommel gjort jobben mye enklere! Mest koselige jeg har gjort av forberedelser til nå
Nydelig! Og jeg gleder meg også til det du beskriver så fint! ♡Ser gjennom gamle bilder og mimrer.
November 2010, akkurat født minstemann.
Vis vedlegget 83528
Gleder meg til dette øyeblikket når fødselen er over og alt man trenger tenke på de kommende dagene er baby. og om det er dag eller natt betyr ingenting for man er helt oppslukt i en babyboble ♡♡
Av alle ting i verden lager JEG risengrynsgrøt. ..
Veldig modig! XD dette er lillejulaften mat. Thats it her.. så dette var veldig rart xDDu er modig! Hehe.. Hadde blitt svidd grøt her om jeg skulle prøvd
Vi og spiser det på lille julaftenVeldig modig! XD dette er lillejulaften mat. Thats it her.. så dette var veldig rart xD
Å sånn har jeg lyst på.Vi og spiser det på lille julaften
I fjor til jul fikk jeg sånn selv rører som var så pop i fjor, så den skal få prøvd seg om 2 mnd.
Veldig modig! XD dette er lillejulaften mat. Thats it her.. så dette var veldig rart xD
Nei og nei nå fikk jeg lyst på grøtSå godt!
Smakte himmelsk xD og jeg er ikke noe grøt menneske.Nei og nei nå fikk jeg lyst på grøt