Bildetråd hemmelig venn

ORIGINAL: Vinkeline

I dag lå det en koselig pakke i posten! Er utrolig fornøyd!
Litt vanskelig å jette, men kan d være meg_ja?

fikk en pakke meg nattas, body, lue, smikke, t sjorte å bukse med ole brum å tiger gutt!

Det settet har jeg kjøpt til babyen vår også (vet ikke kjønnet ennå), synes det er kjempe-søtt! [:)]

Fikk en veldig koselig gave i posten i dag[:)]
Likte settet kjempegodt. Elsker fargen!!!
Ungene ble helt i hundre da det var gaver til dem også
Og falt helt i smak[:D]
Så tusen takk til min hemmelige venn[:)]
Fikk en rebus som hint, så jeg skal se om jeg ikke finner ut hvem du er.
Kan det være Ren85??[:D]

Her er min utroooolig flotte gave:

Sparkebukse, body, sokker,lue, smekke og et flott kort!

Ble så fornøyd da jeg åpnet pakken! Det falt virkelig i smak.
Ble eeeekstra nyskjerrig på hvem min hemmelige venn kan være da det er fra en person som ikke bor så langt unna. Pakken var lagt i postkassen min.... Jeg som ikke trodde det fantes noen i nærheten som var inne på dette terminforumet. Utrolig gøy, men utrolig vanskelig å finne ut av. Så må nokk gruble litt til på hvem det kan være [:)]

Uansett så 1000 takk kjære hemmelige venn! Gaven kunne ikke vært bedre [:D][:D]

ORIGINAL: *Mecluc*

I dag fikk eg hemmelig venn gaven, sååå utrolig nydelig velourkjole med tilhørende sokker og smekke og nattdrakt[:D] Kjempe flotte klær og eg er kjempe fornøyd! TUUUUUSEN takk min hemmelige venn, trenger litt tid på detektiv arbeid[:)] Men kanskje det er Frk_ Rosa????[;)] *gleder seg å bruke det på lille tulla i sommer*

ja du har helt rett :) sååå gøy at du likte gaven!!!!!!!!!!!
det var utroli gøy å kjøpe til ei lita jente :)
gleder meg til jeg får hemmelig-venn gaven min :D

Tusen takk til min hemmelige venn som er veldig hemmelig hehe. Var ikke med noe hint så jeg har ikke sjangs til å gjette hehe.

Kjempe fin gave lille Sandra fikk [:D]

ORIGINAL: Devilina

ORIGINAL: *Mecluc*

ser ut som noen går litt over budsjettet[:)] den sparkebuksen har eg til lillegutt her og den er kjempe deilig. Brukt den masse!

Skal ærlig innrømme at jeg gikk litt over ja... tok litt av med handlingen og brått var man en 50 lapp ++ over [8D] Så håper virkelig at min hemmelige venn blir glad [:D]

Devilina! Er du min hemmelige venn? Innlegget mitt ligger på side 1 så var kanskje kke så lett å se at det er oppdatert, men fikk gaven min i går.. [:D]

ORIGINAL: tullingen

ORIGINAL: *Isabella*

Tusen takk til min hemmelige venn som er veldig hemmelig hehe. Var ikke med noe hint så jeg har ikke sjangs til å gjette hehe.

Kjempe fin gave lille Sandra fikk [:D]

Så utrolig søde boksa [:D]

Din hemmelige venn vente ein liten gutt åh e fra østfold [;)] (litt hint)

Det sa meg ingenting egentlig for alle de jeg trodde det var var ikke med på hemmeligvenn runden en gang hehe..[:)]

ORIGINAL: pineapple

Ble eeeekstra nyskjerrig på hvem min hemmelige venn kan være da det er fra en person som ikke bor så langt unna. Pakken var lagt i postkassen min.... Jeg som ikke trodde det fantes noen i nærheten som var inne på dette terminforumet. Utrolig gøy, men utrolig vanskelig å finne ut av. Så må nokk gruble litt til på hvem det kan være [:)]

Hmm, kan det være EirinO som er min hemmelige venn? Så nå at du skal føde på Levanger? [:)][:D]

ORIGINAL: Sylvia80

Det kaller jeg karma! Sendte av gårde pakken til min hemmelige venn i dag! Og så kom sambo fra jobb og tok med seg posten inn og der var pakke til meg! Men det sto avsender bakpå (eller adresse eller noe) så det tok han bort før jeg fikk den.. Hehe.. Snarrådig han.. Godt han visste om at jeg ikke skulle se hvem det var fra!

Fikk en stilig supermann-pysj og en deilig tøff body! Og så små søte tigergutt-tøfler og søte små sokker.. Vaskekluter og engangskluter, og smekker!! Super pakke! Tusen takk til min hemmelige venn! Utifra hintene... må jeg gjette på.. Devilina?? [:D]

Var det ikke fint vel? [:D]

Det stemmer [:D] Var i fra meg [8D]
Det var så morro å handle!!! Kjøpte den grå bodyen til jenta vår også, var jo så tøff logo/skrift [:D]

ORIGINAL: Devilina
Det stemmer [:D] Var i fra meg [8D]
Det var så morro å handle!!! Kjøpte den grå bodyen til jenta vår også, var jo så tøff logo/skrift [:D]

Ja!! Den var kjempetøff! Gler meg sånn til å bruke alle de bittesmå klærne! Tenk at det er ikke så lenge igjen!! Tuuusen takk i alle fall, gaven var super!! [:D]

Jeg må innrømme at jeg foreløbig holder meg unna den tråden din Eltana.
Jeg vil ikke få noen hint om hvem min hemmelige venn kan være [;)], og jeg regner med at lista begynner å bli bra kortet ned for hvem det kan være.

Tusen Takk Min Hemmelige Venn!![:D]
Ble såååå glad da jeg gikk i postkassa i dag og fant pakke fra deg! En nydelig pysj, jentas første rangle og tøffler, sååå søte sokker og smikker!!![:)][:)][:D]
Det falt virkelig i smak hos meg og snuppa, trur hun merket hvor glad jeg ble, for hun ble å helt vill^^
Kjempe artig at vi er like gamle, men må nok leke litt detektiv, men troooor jeg er på sporet[;)]

TUSEN TUUUUUUSEN MILLIONER TAKK!!! (igjen)[:D][:D]

Tuuusen takk for kjempefin gave fra min hemmelige venn! [:D] Fikk hvitt helseteppe, hvitt sengesett og hvit siklesmekk som det står "Gullet" på! [:D] Jeg og pappa'n er kjempefornøyde, akkurat slike ting vi ikke har kjøpt ennå faktisk! Nå gleder jeg meg til runde 2! [:D] Fikk med noen fine hint på hvem det er fra, men må tenke litt på det før jeg gjetter. Tusen takk igjen! [:D]

-------
Har sjekket litt, og lurer på om Majemor er min hemmelige venn? [:D]

ORIGINAL: hb77

Tuuusen takk for kjempefin gave fra min hemmelige venn! [:D] Fikk hvitt helseteppe, hvitt sengesett og hvit siklesmekk som det står "Gullet" på! [:D] Jeg og pappa'n er kjempefornøyde, akkurat slike ting vi ikke har kjøpt ennå faktisk! Nå gleder jeg meg til runde 2! [:D] Fikk med noen fine hint på hvem det er fra, men må tenke litt på det før jeg gjetter. Tusen takk igjen! [:D]

-------

Hi hi[:)] Ja det er det vettu[;)]
Så glad dere likte gaven[:D] Flott dere fikk noe dere ikke hadde.

ORIGINAL: Majemor

ORIGINAL: hb77

-------

Hi hi[:)] Ja det er det vettu[;)]
Så glad dere likte gaven[:D] Flott dere fikk noe dere ikke hadde.

Ja, tusen takk igjen! Og så var det så pent pakket inn med rosa og blått papir, kjempe-koselig! [:D]

ORIGINAL: Majemor

Fikk en veldig koselig gave i posten i dag[:)]
Likte settet kjempegodt. Elsker fargen!!!
Ungene ble helt i hundre da det var gaver til dem også
Og falt helt i smak[:D]
Så tusen takk til min hemmelige venn[:)]
Fikk en rebus som hint, så jeg skal se om jeg ikke finner ut hvem du er.
Kan det være Ren85??[:D]

Det stemmer vettu[:D] Koselig at det falt i smak og at rebusen var mulig å løse. hehe[:D][:D]

Hmm, kan det være EirinO som er min hemmelige venn? Så nå at du skal føde på Levanger? [:)][:D]

Det stemmer[:D] Bra du ble fornøyd[:D][:D]

Nå har jeg sneket og lusket, men var vanskelig å finne ut hvem den hemmelige vennen min er..
Ikke alle som har skrevet hvor de er fra eller alder[8D]

[:D] ÅÅÅHH, dagen min er reddet [:D]
Tuuusen tusen takk for den fantastisk fine gaven som lå i postkassen min i dag (kom nok i går, siden d er søndag i dag, men fikk ikke sjekket før i dag).. Jeg er kjempe fornøyd..
Jeg forsto først ikke hvorfor Sheeba (hunden min) var så ivrig og ville være med å åpne pakken, men når jeg fikk åpnet den forsto jeg jo hvorfor.. Lå et tyggebein til henne også oppi, kjempe koselig[:)]
Ellers passet alt midt i blinken, koselig bamse, kjempefine klær, kjempefint kort, og nydelig hjemmelaget? vognpynt eller hva det heter, sjokolade (mmm), og gaskluter (regner med at jeg får godt bruk for de i framtiden [:D]) Storfornøyd med gaven [:)]

Var fra en Bodøværing i Bergen, så jeg tipper at det er Helenpia ???

ORIGINAL: EirinO

Det stemmer[:D] Bra du ble fornøyd[:D][:D]

Så gøy [:D] 1000 takk for gaven EirinO.
Ble litt nyskjerrig jeg nå, e du Levangsbygg eller?

Back
Topp