Lille*Du*I*Magen*Min
Forelsket i forumet
ORIGINAL: Meg_ja
Hmmm... Hvem kan det være da??? Lille*Du*I*Magen*Min kanskje? [;)]
Heilt rett[:D]
Kjekt du likte gaven[;)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Meg_ja
Hmmm... Hvem kan det være da??? Lille*Du*I*Magen*Min kanskje? [;)]

ORIGINAL: gyrid
[:D] ÅÅÅHH, dagen min er reddet [:D]
Tuuusen tusen takk for den fantastisk fine gaven som lå i postkassen min i dag (kom nok i går, siden d er søndag i dag, men fikk ikke sjekket før i dag).. Jeg er kjempe fornøyd..
Jeg forsto først ikke hvorfor Sheeba (hunden min) var så ivrig og ville være med å åpne pakken, men når jeg fikk åpnet den forsto jeg jo hvorfor.. Lå et tyggebein til henne også oppi, kjempe koselig[:)]
Ellers passet alt midt i blinken, koselig bamse, kjempefine klær, kjempefint kort, og nydelig hjemmelaget? vognpynt eller hva det heter, sjokolade (mmm), og gaskluter (regner med at jeg får godt bruk for de i framtiden [:D]) Storfornøyd med gaven [:)]
Var fra en Bodøværing i Bergen, så jeg tipper at det er Helenpia ???
ORIGINAL: Eltana
Jeg står også helt fast på hvem min hemmelige venn kan være!
Eneste hintet var at"jeg har stor mage til å være 22 uker på vei"
Men den personen er jo minst 23 uker nå... Også er ikke jeg så flink til å gå inn på magebilder... Og om jeg har vært inne, og kanskje lagt igjen en kommentar, så husker ikke jeg hvem det kan ha vært.... hrmpfh...
ORIGINAL: pineapple
ORIGINAL: EirinO
Her er min utroooolig flotte gave:
Sparkebukse, body, sokker,lue, smekke og et flott kort!
Ble så fornøyd da jeg åpnet pakken! Det falt virkelig i smak.
Ble eeeekstra nyskjerrig på hvem min hemmelige venn kan være da det er fra en person som ikke bor så langt unna. Pakken var lagt i postkassen min.... Jeg som ikke trodde det fantes noen i nærheten som var inne på dette terminforumet. Utrolig gøy, men utrolig vanskelig å finne ut av. Så må nokk gruble litt til på hvem det kan være [:)]
Uansett så 1000 takk kjære hemmelige venn! Gaven kunne ikke vært bedre [:D][:D]
Hmm, kan det være EirinO som er min hemmelige venn? Så nå at du skal føde på Levanger? [:)][:D]
Det stemmer[:D] Bra du ble fornøyd[:D][:D]
Så gøy [:D] 1000 takk for gaven EirinO.
Ble litt nyskjerrig jeg nå, e du Levangsbygg eller?
ORIGINAL: Helenpia
Da tippet du riktig [:D]
Så godt å høre at du likte gaven [:)]
Vognpynten er hjemmelaget ja. Første jeg har prøvd meg på også.
Hadde skrevet navnet på lillejenta om jeg hadde vært sikker på hva navnet ble.
Morro at hunden var ivrig på pakken også...hehe. Tenkte det måtte være noe til den også [:D]
ORIGINAL: gyrid
[:D] ÅÅÅHH, dagen min er reddet [:D]
Tuuusen tusen takk for den fantastisk fine gaven som lå i postkassen min i dag (kom nok i går, siden d er søndag i dag, men fikk ikke sjekket før i dag).. Jeg er kjempe fornøyd..
Jeg forsto først ikke hvorfor Sheeba (hunden min) var så ivrig og ville være med å åpne pakken, men når jeg fikk åpnet den forsto jeg jo hvorfor.. Lå et tyggebein til henne også oppi, kjempe koselig[:)]
Ellers passet alt midt i blinken, koselig bamse, kjempefine klær, kjempefint kort, og nydelig hjemmelaget? vognpynt eller hva det heter, sjokolade (mmm), og gaskluter (regner med at jeg får godt bruk for de i framtiden [:D]) Storfornøyd med gaven [:)]
Var fra en Bodøværing i Bergen, så jeg tipper at det er Helenpia ???
ORIGINAL: undrendeigjen
Pga liten syk frøken her i huset har vi ikke giddet labbe opp til postkassen på ett par dager
Men i dag fikk gubben beskjed om å trosse snø å ut å gå (er egentlig bar opp innkjørselen og litt til, slett ikke langt[:D])..jeg måtte se om hemmeligvennpakke hadde kommet
Og gjett om jeg ble glad.....[:D][:D]
Helt i min og gubbens smak.....kjempenydelig sett med sparkebukse og blondebody og badehåndkle[:D]
Og så lurer jeg på om Safrma kan være min hemmeligvenn..ikke så mange som venter nr 4 her inne[:)]

ORIGINAL: hb77
ORIGINAL: Vinkeline
I dag lå det en koselig pakke i posten! Er utrolig fornøyd!
Litt vanskelig å jette, men kan d være meg_ja?
fikk en pakke meg nattas, body, lue, smikke, t sjorte å bukse med ole brum å tiger gutt!
Det settet har jeg kjøpt til babyen vår også (vet ikke kjønnet ennå), synes det er kjempe-søtt! [:)]
ORIGINAL: anonym86
ORIGINAL: PilleMille
Har fått et hint om at min hemmelige venn er fra 86.
Og sammen med hintet om at navnet ikke passer til profilen, så er jeg fortsatt i tvil, men er det Anonym86 som er min hemmelige venn?
det stemmer[:D]
Jeg trodde jeg skulle være den siste som fant ut hvem det var. Tusen takk, det var kjempemoro med masse pakker [:D]